iScala CRM
"Az elmúlt hat hónapban rendkívül szorosan működtünk együtt a Microsofttal az iScala CRM alkalmazásunk kifejlesztésében; ez teszi lehetővé számunkra, hogy termékünket mindössze egy héttel a Microsoft CRM 1.20-as verziójának decemberi, hivatalos amerikai megjelenése után piacra dobhassuk" - mondta Natasha Stolnaya, az iScala CRM termékigazgatója. - "Az iScala CRM megjelenése óta a világ kilenc országában 12 helyre adtuk el a rendszert. Felhasználóink körében tovább erősödik az integrált megoldások iránti igény, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy milyen előnyökre tehet szert a még pontosabb ügyféladatok azonnali elérésével, és hogyan szolgálhatja jobban vásárlóit a kereskedelmi információk rendszerezése révén."
A kereskedelmi forgalomban 2003. december 15-e óta kapható, világszerte megvásárolható iScala CRM a Microsoft CRM-re épül, és az egyszerű telepítést követően azonnali integrációt biztosít az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel, így a felhasználó azonnal élvezheti az olyan bevált iScala-funkciókat, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi adószámítás (ÁFA), és az üzleti intelligencia-funkciók, amelyekkel a világ több mint 140 országában működtethetők a vállalkozások. Az angol nyelven kívül az iScala CRM jelenleg 13 nyelv használatát támogatja, ezek közé tartozik például az orosz, a svéd, a cseh, a lengyel, a spanyol, a magyar és a mandarin is.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Több mint 200 ezer Duet-licenc értékesítése három hónap alatt világszerte
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- Microsoft Navision a projektműködésű vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.