Az első nem japán nemzetiségű vezető a Canon CCI-nél
Új vezető a Canon Consumer Imaging Europe élén
forrás Prim Online, 2004. február 9. 23:06
A Canon bejelentette, hogy 2004. február 2-ai hatállyal Mogens Mølgaard
Jensen-t nevezi ki a Canon Consumer Imaging Europe üzleti divízió (CCI)
élére. Az első nem japán nemzetiségű vezető, a dán Mogens Jensen,
Hiroshi Komatsuzaki-t váltja e pozícióban. Komatsuzaki, kinek eddigi
tevékenysége révén a Canon 2000 óta jelentős piaci növekedést
realizált, az anyavállalatnál tölt be majd új tisztséget.
A CCI egyike a Canon három európai üzletágának. A másik két ágazat - a Canon Business Solutions (CBS), illetve az Industrial Products - egyesült királyságbeli központtal működik. A Canon 2003-as 23.866 millió eurós globális nettó árbevételének 30%-át az európai piac adta. Mogens Jensen jelentős tapasztalattal rendelkezik a fogyasztói elektronikai piacon, hiszen korábban a Canon Dánia elnöke volt (1995 és 2000 között), azt megelőzően pedig a Hewlett Packard Dánia elnöki tisztjét töltötte be, 1992 és 1995 között.
A Canon CCI frissen kinevezett vezetője korábbi pozíciójában, a Canon üzletfejlesztési és stratégiai igazgatójaként részt vehetett az európai üzleti tevékenységek teljes átszervezésében, amikor is több fontos üzleti funkciót centralizáltak, illetve integráltak. "Kihívásokkal teli gazdasági környezetben hoztuk létre az új üzleti modellt - az alapoktól építettünk mindent újra -, mégis rekord nagyságú forgalmat, illetve magas árrést értünk el. Az átszervezés befejezésével immár teljes mértékben a növekedésre fókuszálhatunk."
Mogens kifejezetten ambíciózus üzleti célokat tűzött ki 2004-re. A 2003-as évhez képest több kulcsfontosságú termék-kategória eredményeit a duplájára kívánják növelni. A Canon vezeti a digitális fényképezőgépek európai piacát. A digitális-tükörreflexes (SLR) kamerák piacán a Canon jelen pillanatban több mint 80%-os piaci részesedéssel rendelkezik; mely piacon a növekedés eléri az 500%-ot.
A Canon CCI frissen kinevezett vezetője korábbi pozíciójában, a Canon üzletfejlesztési és stratégiai igazgatójaként részt vehetett az európai üzleti tevékenységek teljes átszervezésében, amikor is több fontos üzleti funkciót centralizáltak, illetve integráltak. "Kihívásokkal teli gazdasági környezetben hoztuk létre az új üzleti modellt - az alapoktól építettünk mindent újra -, mégis rekord nagyságú forgalmat, illetve magas árrést értünk el. Az átszervezés befejezésével immár teljes mértékben a növekedésre fókuszálhatunk."
Mogens kifejezetten ambíciózus üzleti célokat tűzött ki 2004-re. A 2003-as évhez képest több kulcsfontosságú termék-kategória eredményeit a duplájára kívánják növelni. A Canon vezeti a digitális fényképezőgépek európai piacát. A digitális-tükörreflexes (SLR) kamerák piacán a Canon jelen pillanatban több mint 80%-os piaci részesedéssel rendelkezik; mely piacon a növekedés eléri az 500%-ot.
Kapcsolódó cikkek
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- Távozik a Yahoo elnöke
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- EDS: változás a kommunikációban