BMC Software a Southern Company-nál
A Southern Company azt követően választotta ezeket az eszközöket, hogy azok azonosították és megoldották a villamosenergia-vállalat egyszeri bevételekhez kapcsolódó problémáit. Az InTune segített a Southern Company-nak, hogy az alkalmazásokba fektetett összegek jobb megtérülést hozzanak és csökkentse az összköltségeket.
A Southern Company a BMC Software-t akkor kereste fel, amikor a vállalat Oracle alkalmazásának rutin telepítését lassú válaszidők követték, és felmerült az OS/390 operációs rendszer leállításának szükségessége. Oracle támogatta a számlaellenőrző alkalmazást, amely a Southern Company elmondása szerint az informatikai környezet "kis részét" képezte, azonban a Southern Company teljes üzleti folyamata szempontjából kritikus volt. Ha a számlaellenőrzése nem működött volna megfelelően, az a Southern Company teljes napi bevételi folyamatát biztosító számlázási rendszerre hatással lehetett volna. Miután a problémát több mint 200 emberóra befektetése után sem sikerült megoldani, a Southern Company a BMC Software-hez fordult egy olyan eszközért, amely képes egy, az informatikai környezetben lényegében bárhol előfordulható probléma kezelésére. Az önműködő finomhangolás segítségével a BMC Software InTune eszköze rövid idő alatt azonosította a késést okozó erőforrást - egy hiányzó Oracle modult. A probléma azonosítását követően a BMC Software MAINVIEW megoldásaival ellenőrizték, hogy biztosan ez a modul felel-e a lelassulásért. Egy ilyen bonyolult környezetben ezt a problémát nem lehetett volna másképpen észlelni. A BMC Software megoldásai visszaállították az operációs rendszer csúcsteljesítményét, és lehetővé tették a Southern Company számára, hogy eleget tegyen egy nagy követelményeket támasztó szolgáltatási szerződésnek (service level agreement, SLA).
A Southern Company a jövőben is a BMC Software
finomhangoló és felügyeleti megoldásainak egyedi kombinációját fogja használni
a teljesítmény jövőbeli problémáinak gyors azonosításához és a korrekciós
intézkedések megtételéhez, így biztosítva, hogy az üzleti szolgáltatások a
szükséges időpontban rendelkezésre álljanak.
Az InTune a BMC Software
alkalmazás minőség-menedzsment (application quality management, AQM)
megoldásának kulcsfontosságú eleme. A megoldás célja a nagygépes alkalmazások
finomhangolásának proaktív menedzsmentje a teljesítményben mutatkozó
lehetőségek automatikus összehangolása és mérése által. Az AQM folyamat a
teljes alkalmazás-életciklus során maximalizálja a teljesítményt, biztosítandó,
hogy az alkalmazások optimálisan teljesítsenek, és eleget tegyenek az üzleti
igényeknek, miközben csökkentik a processzorok kihasználtságát, késleltetik a
processzorok cseréjét, és növelik az ügyfélelégedettséget.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.