Interpay-Unisys megállapodás a papír alapú fizetési dokumentumok kezelésének kihelyezéséről
A megállapodás eredményeképpen a Unisys egy új pénzügyi szolgáltatási részleget hoz létre az európai kontinens pénzügyi intézményei számára. Ez az üzleti modell összegyűjti a különféle bankok papír alapú dokumentumkezelését, és lehetővé teszi számukra a műszaki újítások kiaknázását és a versenyben maradást, miközben olyan növekedésre lehetőséget kínáló gazdasági rendszert nyújt, amely megfizethető szinten tartja a költségeket.
- Az Interpay dolgozza fel a hollandiai fizetési műveletek nagy részét. Modern számítógéprendszerei segítségével az Interpay a különféle - PIN-kódokkal, azonnali inkasszóval, zsírón keresztüli, MasterCard vagy VISA hitelkártyákkal, a holland elektronikus pénztárca Chipknippel vagy egyéb modern fizetési eszközökkel megvalósított - kifizetések milliárdjait kezeli. A holland fizetési rendszer a leghatékonyabbak egyike a világon.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Következő generációs Unisys szerverek többmagos Intel processzorokkal
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Aktív trójai elleni védelem bankoknak
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Távolsági pénzátutalás mobiltelefonon
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Minden idők legnagyobb online bankrablása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.