SAP, Intel mobilrendszer-értékelő program
A mobil megoldás prototípusa már 30 napon belül üzembe állítható
Az Intel barcelonai
fejlesztői fóruma keretében megrendezett megoldáskonferencián bemutatott
mobilrendszer-értékelő program segítségével a vállalatok 30 napon belül
kiválaszthatják és bevizsgálhatják az egyedi üzleti szükségleteik kielégítése
szempontjából optimális mobil megoldásokat. A program a legnagyobb költségmegtakarítást
és hatékonyságnövekedést ígérő üzleti területekre koncentrál: a szerviztől az
értékesítésen és a disztribúción keresztül egészen a raktárgazdálkodásig. Az
SAP SI és az Intel Solution Services által közösen kidolgozott mobiltechnológia-értékelő
program célja, hogy segítséget nyújtson az SAP ügyfélkörébe tartozó és azon
kívüli cégeknek a mobil üzleti megoldások kínálta előnyök feltérképezéséhez.
Maga a
program három szakaszra tagolódik. Az első szakasz az üzleti felmérés, amelynek
keretében azt vizsgálják meg, milyen lehetőségek kínálkoznak az adott cég
számára a mobil megoldások bevezetésére az értékesítés és a disztribúció, a
raktárgazdálkodás, a gyártás, a beszerzés, a pénzügyi feladatok és az
emberierőforrás-gazdálkodás területén. E szakasz célja azoknak a
munkafázisoknak az azonosítása, ahol hatékonyan egyszerűsíthetők a folyamatok,
javítható a produktivitás és viszonylag alacsony költségráfordítással
vezethetők be a mobil alkalmazások, illetve a mobil stratégia.
A második szakasz, a
műszaki felmérés tulajdonképpen nem más, mint a meglévő informatikai környezet elemzése. E
szakasz végén kerül sor a javasolt mobil üzleti megoldások bevezetési
menetrendjének kidolgozására.
Az utolsó szakasz a
prototípus és a megoldásarchitektúra bevizsgálását célozza. Az SAP SI és az
Intel Solution Services tanácsadói az ügyféllel közösen elkészítik a vállalati
mobil megoldás éles prototípusát, megvalósíthatósági tanulmányt dolgoznak ki az
esetleg szükséges módosításokról és fejlesztésekről, részletes projekttervben
ismertetik a mobil megoldás teljes körű bevezetésének mikéntjét, és
költségbecslést állítanak össze a komplett bevezetési projektre. A program
részei külön-külön és együtt is megrendelhetők.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- Fujitsu Siemens: FlexFrame a BKV-nál
- SAP Business One: Kevesebb mint egy év, több mint 100 ügyfél
- HR és Bér modullal bővített SAP Business One
- SAP-Synergon integrált kereskedelmi üzleti megoldás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.