SAP: Ünnepélyes tanúsítványátadás a MOL Rt.-nél

forrás Prim Online, 2004. április 22. 21:01
A mai napon ünnepélyes keretek között vette át Mosonyi György, a MOL Rt.vezérigazgatója Vahl Tamástól, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatójától a MOL SAP Kompetencia Központjának (MOL Customer Competence Center) hivatalos tanúsításáról szóló minőségi tanúsítványt. Ezzel a két cég közötti együttműködés újabb mérföldkőhöz érkezett.

A MOL már megalakulása után nem sokkal az SAP megoldásainak bevezetése mellett döntött, s a két cég immár több mint tíz éves sikeres együttműködése is hozzájárul ahhoz, hogy a MOL a stratégiájában meghirdetett célokat elérje. A MOL működése során, valamint pozíciói és üzleti eredményei további javításához a legkorszerűbb informatikával támogatott vállalatirányítási rendszert, az SAP megoldásait alkalmazza.

Az SAP minden nagy ügyfele számára előírja, hogy hozza létre a saját kompetencia központját, hogy a rendszer működése során felmerülő problémákat házon belül is meg lehessen oldani. A Kompetencia Központban összpontosul mindaz a szakértelem, ami az SAP rendszereinek telepítése és a használat során felhalmozódott.

A szervezet teljesítménye, a munkatársak szakmai felkészültsége példamutató, a szükséges erőforrások rendelkezésre állnak ahhoz, hogy magas szinvonalú szolgáltatások révén fedjék le a MOL belső igényeit és kezeljék a belső változásokat. Az SAP ezzel elismeri, hogy a hibakeresési, javítási és fejlesztési munkából partnere bizonyos részt magára vállalt. A CCC-ken keresztül az SAP a termékek újabb verzióinak kidolgozásához is számos információt tud összegyűjteni, ami a későbbi sikeres bevezetések alapja lehet.

A CCC felállításának befejező, de igen fontos eleme a tanúsítás, azaz annak a vizsgának a lefolytatása, amely bizonyítja, hogy a kompetencia központ megfelel az SAP előírásainak. Ez a folyamat az állapot megítélését lehetővé tévő dokumentumok vizsgálatával kezdődik, majd következik az úgynevezett "megfelelőségeket" ellenőrző audit.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01