SAP: Ünnepélyes tanúsítványátadás a MOL Rt.-nél
A MOL már megalakulása után nem sokkal az SAP
megoldásainak bevezetése mellett döntött, s a két cég immár több mint tíz éves sikeres
együttműködése is hozzájárul ahhoz, hogy a MOL a stratégiájában meghirdetett
célokat elérje. A MOL működése során, valamint pozíciói és üzleti eredményei további javításához a
legkorszerűbb informatikával támogatott vállalatirányítási rendszert, az SAP
megoldásait alkalmazza.
Az SAP minden nagy ügyfele számára előírja, hogy hozza
létre a saját kompetencia központját, hogy a rendszer működése során felmerülő
problémákat házon belül is meg lehessen oldani. A Kompetencia Központban
összpontosul mindaz a szakértelem, ami az SAP rendszereinek telepítése és a
használat során felhalmozódott.
A szervezet teljesítménye, a munkatársak
szakmai felkészültsége példamutató, a szükséges erőforrások rendelkezésre
állnak ahhoz, hogy magas szinvonalú szolgáltatások révén fedjék le a MOL belső
igényeit és kezeljék a belső változásokat. Az SAP ezzel elismeri, hogy a hibakeresési,
javítási és fejlesztési munkából partnere bizonyos részt magára vállalt. A
CCC-ken keresztül az SAP a termékek újabb verzióinak kidolgozásához is számos információt tud összegyűjteni, ami a
későbbi sikeres bevezetések alapja lehet.
A CCC felállításának befejező, de igen fontos eleme a tanúsítás, azaz annak a vizsgának a lefolytatása, amely bizonyítja, hogy a kompetencia központ megfelel az SAP előírásainak. Ez a folyamat az állapot megítélését lehetővé tévő dokumentumok vizsgálatával kezdődik, majd következik az úgynevezett "megfelelőségeket" ellenőrző audit.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.