Az SAP élre tört az SRM-alkalmazások piacán
A mySAP SRM sikerében fontos szerepet játszik, hogy ez a beszerzési platform - a stratégia kialakításától egészen a végrehajtásig - a szállítói kapcsolatok kezelésének teljes életciklusát lefedi, és átfogó funkciókkal támogatja a stratégiai beszerzési és ellátási folyamatokat, az üzemi beszerzéseket és a szállítói együttműködést. A vállalat nemrég lépett piacra a mySAP SRM legújabb verziójával, amelynek fejlesztései teljes körűen támogatják a szolgáltatásorientált architektúrát és komplett beszerzési platform létrehozását. A bejelentésre az Institute of Supply Management (ISM) április 25. és 28. között megrendezett éves konferenciáján, Philadelphiában került sor.
A mySAP SRM rohamos terjedése jól érzékelteti, hogy a vállalatok mindinkább a szervezet egészét lefedő platformra állnak át az egypontos megoldásokról. Bár az üzleti élet szereplői gyakran drága hosztolt szolgáltatások keretében kóstolnak bele először a szállítói kapcsolatkezelésbe, a beszerzési folyamatok és a vállalati stratégia hatékony összehangolásának igénye egy idő után arra készteti őket, hogy házon belül építsék ki a működésükhöz szükséges SRM-erőforrásokat. Az SAP támogatja és felgyorsítja az átállást.
A mySAP SRM beszerzési platform fejlesztésekor az egyszeri megtakarítás helyett az ismétlődő költségcsökkentési lehetőségek biztosítása és a fajlagos költségek folyamatos lefaragása volt az elsődleges szempont. Számos ismert vállalat (pl. Dominion, Mahindra & Mahindra, Pemex, Polish Security Printing Works S.A., TOT Corp.) már ma is élvezi a mySAP SRM kínálta kézzelfogható előnyöket a hatékonyság javulása, a folyamatos költségtakarékosság és a fokozódó ügyfélelégedettség területén.
A Nissan Motor Co. Ltd. jelenleg az alkatrész-beszerzési folyamatok támogatására használja a mySAP SRM-et mexikói, európai, japán és egyesült államokbeli leányvállalatainál.
A mySAP SRM 2004
A mySAP SRM 2004 teljesen új folyamatot vezet be a beszerzési stratégia kialakításához, és a kereslet aggregálásától kezdve a portfólióelemzésen keresztül a kategóriakezelésig és a beszerzési folyamat felügyeletéig számos új funkciót támogat. A 2004-es verzió sokféle új fejlesztést tartalmaz a stratégiai és üzemi beszerzések területén - pl. többtényezős fordított aukció (factored cost bidding), szerződés elosztás és munkaterhelés elosztási lehetőséget biztosít, képet ad a szolgáltatási folyamatok aktuális állapotáról. A mySAP SRM 2004 emelt szintű szállítói együttműködéstámogató képességei egységes keretek közé foglalják a vállalat számára a tervezési objektumokat, az ajánlatokat és a szerződéseket, az előrejelzéseket, a készletadatokat, a beszerzési dokumentumokat és a tényleges szállításokkal kapcsolatos információkat.
A SAP NetWeaver 2004 integrációs és alkalmazásplatform
Az SAP piacvezető üzleti funkcióinak és ágazatvezető integrációs platformjának ötvözetére épülő üzleti folyamatok csökkentik az egyedi integráció szükségességét a heterogén környezetekben. Mivel az SAP NetWeaver-alapú megoldások támogatják a szolgáltatásorientált architektúrát, a mySAP SRM rugalmasabbá teszi és gyorsítja az innovációs folyamatokat és jobb költségszerkezetet garantál a hagyományos megoldásoknál. Az SAP NetWeaver a teljesítményt is javítja: pl. gyorsabb háttérfeldolgozást, hatékonyabb dokumentumarchiválást és nagyobb biztonságot nyújt, valamint a korábbinál méretesebb és bonyolultabb dokumentumok feldolgozását teszi lehetővé a vállalat számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.