Nagy vonzerő: e-business és Infopark
Kovács Attila, 1999. szeptember 10. 22:02
Több mint háromszáz résztvevővel kezdődött meg szeptember 8-án az IBM Magyarország "e-business Fórum" nevű kétnapos rendezvénye a debütáló Infoparkban.
Horváth Róbert, az IBM Magyarország Kft. vezérigazgatója megnyitójában hangsúlyozta, hogy az üzleti számítástechnika evolúciójaként létrejövő elektronikus üzletvitelnek számító e-business az IT- és a webtechnológiáit ötvözi. Az IBM-vezér szerint az e-business fő szegmensének tartott elektronikus kereskedelem látványos világtrendet mutat: amíg 1997-ben az ebből származó forgalom egymilliárd dollárt tett ki, addig 2001-re 30 milliárdos forgalom várható.
"A legdinamikusabb fejlődést a kis- és közepes vállalatoktól várjuk" - jelentette ki Horváth, aki a hazai trendet azzal jellemezte, hogy Magyarországon a vállalatok 92 százaléka ötven fő alatti kisvállalat, a hazai internethasználat pedig az 1998. évi közel 300 ezerről 1999-re 500-700 ezerre növekedett (pesszimista, illetve optimista becslés szerint). Az IBM vezetője felhívta a fórum résztvevőinek figyelmét az e-business bevezetésének fokozatosságát jelentő lépcsőfokaira, amelyek a webes információtól a webes adatelérésen és alkalmazásokon át a web alapú üzleti tapasztalatokig terjednek. A fórum szeptember 9-én, a délelőtti órákban további 16 előadással folytatódik, illetve fejeződik be.
Kapcsolódó cikkek
- IBM szoftver fórum Budapesten - 2004. május 19-20.
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- IBM e-business roadshow
- E-business szolgáltatási portfólió az IBM-től
- IBM - e-disztribúciós rendszer a könyvpiac számára
- KFKI ISYS-IBM együttműködés az e-businessben
- Szoftverexport marketing programsorozat
- Külföldi partnerkeresés elektronikus piacon keresztül
- A német szolgáltatók a banküzletbe akarnak beszállni
- Nagybani elektronikus piac - szeptembertől