Új üzleti funkciók és továbbfejlesztett CRM az iScalához
Fokozott átláthatóság és teljes integráció az iScala CRM-mel
A vállalat továbbfejlesztette iScala CRM termékét is. A fejlesztés eredményeként átláthatóbbá válhat az értékesítési folyamat és a kereskedelmi tevékenység, javulhat az üzleti lehetőségek követése és a sikeres lezárások aránya. A termék integráltan működik a Microsoft Outlookkal és a többi Microsoft Office alkalmazással. A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM-be bekerült a gyorsan és kényelmesen lefuttatható szabványos jelentéskészítés lehetősége is. A szoftver az Outlookéhoz hasonló felületet kapott, így a vállalat még több felhasználóra tudja kiterjeszteni a megoldás használatát.
Elkészíthető például egy árajánlat a vállalatnál egységesített Microsoft Word sablon használatával, amely az árakat az iScala ERP-rendszerből veszi. Az árajánlat valamennyi változata elmenthető az iScala CRM-ben, s ezzel nyomon követhetővé teszi az eladási ciklus során végrehajtott összes változást egészen az üzlet lezárásáig.
Új fejlesztői készlet
A vadonatúj iScala Manager Szoftverfejlesztői Készlet megjelenését már ugyancsak várták a Scala értékesítési partnerei, akik az eszköz használatával további értékeket adhatnak a szabványos iScala munkafolyamatokhoz könnyen illeszthető új üzleti eljárások tervezésével, amelyek igazodnak az egyedi vásárlói vagy iparági igényekhez.
Az iScala SR1 bemutatója a Corporate Client Council találkozón
A legújabb iScala-frissítés a május 24. és 26. között Frankfurtban megrendezésre kerülő 2004 Corporate Client Council (CCC) találkozón tekinthető meg. A rendezvényen a legnagyobb nemzetközi ügyfelek vezető képviselői találkoznak, hogy elmondják véleményüket, észrevételeiket a Scala felsővezetőinek és megosszák tapasztalataikat egymással, s hozzájáruljanak a Scala termékfejlesztési stratégiájának kidolgozásához.
Az iScala jelenlegi változata múlt szeptemberben jelent meg a piacon, s hamarosan a Scala 25 éves történelmének legnépszerűbb szoftververziója lett.
Kapcsolódó cikkek
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- HostLogic: Decemberi dömping a kkv-s ERP-eladásoknál
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.