Új üzleti funkciók és továbbfejlesztett CRM az iScalához

forrás Prim Online, 2004. május 20. 10:31
Az iScala kollaboratív ERP-rendszer első szervizkiadását (SR1) már világszerte elérhetik a meglévő és a potenciális ügyfelek.
Az iScala SR1 számos új és továbbfejlesztett üzleti funkciót tartalmaz. A vásárlók üzleti hatékonyságát tovább növeli a különféle vezető raktári és gyártási rendszerekhez való jobb illeszkedés, a tökéletesített SCM- és szolgáltatás-felügyeleti funkciók, valamint a két újabb nyelv (a koreai és a hagyományos kínai) beépítése.

"Az iScala szervizkiadása támogatja az ügyfeleinket abban, hogy üzletviteli rendszerük több legyen egy egyszerű back office rendszernél" - mondta Patrick Pando, a Scala Business Solutions globális kereskedelmi és értékesítési részlegének alelnöke. "Az olyan funkciókkal, mint például az egyesített rendelésbeviteli felület, a kereskedelmi műveletek felgyorsíthatók, a valós idejű adatok megoszthatók a háttér- és ügyféloldali alkalmazások között, az eladási ciklus során idő takarítható meg és a vállalat működési környezetére is kiterjeszthető az ERP-rendszer használata."

Fokozott átláthatóság és teljes integráció az iScala CRM-mel

A vállalat továbbfejlesztette iScala CRM termékét is. A fejlesztés eredményeként átláthatóbbá válhat az értékesítési folyamat és a kereskedelmi tevékenység, javulhat az üzleti lehetőségek követése és a sikeres lezárások aránya. A termék integráltan működik a Microsoft Outlookkal és a többi Microsoft Office alkalmazással. A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM-be bekerült a gyorsan és kényelmesen lefuttatható szabványos jelentéskészítés lehetősége is. A szoftver az Outlookéhoz hasonló felületet kapott, így a vállalat még több felhasználóra tudja kiterjeszteni a megoldás használatát.

"Az iScala CRM az iScala ERP-rendszerrel is integrált: egységes, összehangolt, mindkét alkalmazásban egyaránt naprakész adatokat kínál a felhasználóknak" - mondta Natasha Stolnaya, a Scala Business Solutions iScala CRM termékigazgatója.

Elkészíthető például egy árajánlat a vállalatnál egységesített Microsoft Word sablon használatával, amely az árakat az iScala ERP-rendszerből veszi. Az árajánlat valamennyi változata elmenthető az iScala CRM-ben, s ezzel nyomon követhetővé teszi az eladási ciklus során végrehajtott összes változást egészen az üzlet lezárásáig.

Új fejlesztői készlet

A vadonatúj iScala Manager Szoftverfejlesztői Készlet megjelenését már ugyancsak várták a Scala értékesítési partnerei, akik az eszköz használatával további értékeket adhatnak a szabványos iScala munkafolyamatokhoz könnyen illeszthető új üzleti eljárások tervezésével, amelyek igazodnak az egyedi vásárlói vagy iparági igényekhez.

Az iScala SR1 bemutatója a Corporate Client Council találkozón

A legújabb iScala-frissítés a május 24. és 26. között Frankfurtban megrendezésre kerülő 2004 Corporate Client Council (CCC) találkozón tekinthető meg. A rendezvényen a legnagyobb nemzetközi ügyfelek vezető képviselői találkoznak, hogy elmondják véleményüket, észrevételeiket a Scala felsővezetőinek és megosszák tapasztalataikat egymással, s hozzájáruljanak a Scala termékfejlesztési stratégiájának kidolgozásához.

Az iScala jelenlegi változata múlt szeptemberben jelent meg a piacon, s hamarosan a Scala 25 éves történelmének legnépszerűbb szoftververziója lett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01