Novell: Evolution 2.0 és Connector for Microsoft Exchange Server
A Novell Evolution 2.0 számos, a felhasználó hatékonyságát és együttműködési képességeit fokozó új szolgáltatást tartalmaz, többek között a beépített spamszűrőt, a S/MIME és PGP biztonsági tanúsítvány felügyeletet és szoros integrációt a Linux felhasználói felülettel és a Gaim azonnali üzenetküldő klienssel. Az Evolution támogatja a kulcsfontosságú adatcsere és kommunikációs szabványokat, például az IMAP, POP, SMTP, LDAP és iCalendar szabványokat és a vFolder mappák, kapcsolódó e-mail üzenetek együttes megtekintése, a soron belüli szövegszerkesztés valamint a Palm és PocketPC kézi eszközökkel történő szinkronizálás szolgáltatásokat.
A Microsoft Exchange alkalmazás támogatása mellett az Evolution 2.0 integrált támogatást nyújt az újonnan elérhető Novell GroupWise 6.5 for Linux alkalmazáshoz, ezáltal képessé téve a felhasználókat az Evolution használatára a GroupWise levél, naptárak, kapcsolatok és globális címtárak elérése területén. Az Evolution 2.0 egyéb új szolgáltatásai az IMAP fiókok kapcsolat nélküli használatának jobb támogatása, a naptárfejlesztések és a továbbfejlesztett kapcsolatkezelés. Ezek a fejlesztések kiegészítik a jelenlegi Evolution képességeket, többek között a Novell SUSE LINUX Openexchange Server Connector csatlakozót.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- A Capgemini is támogatja a Novell SUSE Linux megoldásait
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Microsoft mondja a Linux-tábornak, hogy nagyfejű...
- Csak a Linux-kernel 42 Microsoft-szabadalmat sért
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
- Új SUSE Linux Enterprise Thin Client megoldás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.