Symantec-BMC: valós idejű integrált biztonsági és szolgáltatásmenedzsment-megoldás
A Symantec DeepSight Alert Services átfogó korai figyelmeztető szolgáltatást nyújt, amely a világ legnagyobb, sebezhetőségeket és ellenséges kódokat tartalmazó adatbázisa alapján időbeli és lereagálható biztonsági riasztásokat biztosít. A DeepSight Alert Services 6.0 továbbá a riasztási információk Remedy Help Desk vagy testre szabott AR System alkalmazásokat használó környezetekbe történő integrációját is lehetővé teszi.. Ez az integrált kínálat lehetővé teszi az adminisztrátorok számára a biztonsági riasztási információk kihasználását a feladatok kritikus üzleti érték szerint történő prioritási sorba rendezése érdekében. A DeepSight Alert Services személyre szabott és aktuális, részletes ellenintézkedési stratégiákat tartalmazó riasztásokat küld a Remedy Help Desk vagy AR System környezeteket ismerő ügyfelek számára, így azok gyorsabban reagálhatnak a kritikus riasztásokra. A szervezeti biztonságtechnikai munkát a Remedy szolgáltatóközponti jegykezelő és jelentéskészítő funkciói követik nyomon, így az ügyfelek képessé válnak biztonságpolitikájuk mérésére, és a törvényi előírásoknak történő megfelelés nyomon követésére.
A Symantec Incident Manager a biztonsági eseményeket valós időben egyezteti különböző biztonsági technológiák és hálózati szintek között a biztonsági események azonosítása és prioritási sorba rendezése, illetve megoldásuk koordinációja céljából. Az új Symantec Relay for Remedy Help Desk, a biztonságmenedzsment és a Remedy első kétirányú összeköttetése segítségével (amelyet a BMC Software közreműködésével fejlesztettek ki), a közelmúltban megjelent Symantec Incident Manager 3.0 együttműködik a Remedy Help Desk és AR System megoldásokkal, gyorsabb és egyszerűbb kommunikációt tesz lehetővé az informatikai és biztonságtechnikai csapatok között. A The Symantec Relay for Remedy Help Desk lehetővé teszi a Symantec Incident Manager számára, hogy olyan szolgáltatóközpont-jegyeket generáljon, amelyek az ellenintézkedésre vonatkozó útmutatást is tartalmaznak, így az adminisztrátornak nincs szüksége arra, hogy manuálisan kapcsoljon át az alkalmazások között, és adja meg a jegy részleteit. A Remedy ezt követően az ellenintézkedéssel kapcsolatos részleteket át tudja küldeni a Symantec Incident Manager számára, lehetővé téve a biztonságtechnikai csapatnak, hogy nyomon kövesse az ellenintézkedések folyamatát. A csapatok együttműködésének leegyszerűsítésével a vállalatok értékes időt takarítanak meg azáltal, hogy lerövidítik a különböző eseményekre adott válaszidőt.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet biztonsága és a serdülők
- Symantec Veritas NetBackup 6.5: következő generációs adatvédelem
- Egyre növekvő kihívásokkal állnak szemben az adatközpontok
- Symantec Endpoint Protection nyilvános béta verzió
- Környezettudatosság az információtechnológia alkalmazásában
- Ökológia a számítógépközpontban - mit tehetünk érte?
- Vegyes vállalatot hoz létre a Huawei Technologies és a Symantec
- Hibás Symantec-frissítés bénított le kínai PC-ket
- Adatlopástól félnek az internetezők
- A céges adatok fele laptop-lopás és hanyagság miatt vész el
Biztonság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.