HP-technológia a Graphisoftnál
A Graphisoft olyan hardverszállítót keresett, amelynek kiváló technológiája globális jelenléttel párosul. Végül a legjobb ár-teljesítmény arányt és szolgáltatásminőséget nyújtó HP hardvereit választotta platformja egységesítésére. "Régebben sokféle, eltérő márkájú számítógépet használtunk, ám ezek nem biztosították számunkra a szoftverfejlesztési piacon a vezető pozíció megtartáshoz szükséges teljesítményt", mondta Sárdy Tibor, a Graphisoft informatikai igazgatója.
A HP platform magasabb teljesítményhez juttatja a Graphisoftot, mérsékli az üzemkiesések gyakoriságát, stabilabbá teszi az adattárolást, és általában véve hatékonyabb infrastruktúra felügyeletet biztosít. Miközben a legmodernebb technológiát alkalmazhatják, gyorsabbá és hatékonyabbá válik a vállalat szoftverfejlesztési tevékenysége. "Ügyfélkörünk számos világszerte ismert céget tartalmaz. Ezek a vállalatok készek a legjobb technológiába beruházni a kívánt végeredmény eléréséhez. A HP termékek használata jól érzékelteti, mennyire elkötelezetten törekszünk támogatásukra", mutatott rá Sárdy.
A Graphisoft mostanáig 30 db HP ProLiant szervert, 15 db HP xw4100 munkaállomást és 20 HP noteszgépet telepített környezetében. A számítástechnikai óriásnak köszönhetően már eddig is jelentős költségmegtakarítást ért el: a munkaállomások esetében például 20 százalékos javulásról számolt be a teljes rendszerköltség (TCO) terén. A közeljövőben további 30 munkaállomást és 15 noteszgépet terveznek üzembe állítani.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Új HR vezetők a HP-nál
- Graphisoft: 50 százalékkal nőtt a nettó nyereség
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- A Nemetscheké a Graphisoft
- Graphisoft: Már csak egy hét…
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.