OTPdirect konszolidáció - és az e-Business?
Zsadányi Pál, 2004. július 27. 14:20
Az OTP számlatulajdonosok jó része, vagy mindegyike, kapott egy levelet
a napokban, amelyben felhívják a figyelmét arra, hogy az OTPBank az
eddig többféle online elektronikus szolgáltatását összefogja egyetlen
OTPdirekt csomagba, különféle kedvezményekkel. A korábban megrendelt
szolgáltatások jogfolytonosak lesznek az egyesítés után is.
A tavasz folyamán egyébként az OTP HáziB@NK szolgáltatás is bővült. Ugyanakkor még mindig híre sincs a vállalkozások online fizetési lehetőségét támogató e-Business szolgáltatásnak. Ilyet, egyelőre, a gyökeresen magyar bankok közül, csak az Inter(net)-Európa Bank (I-EB) tud nyújtani, amely mindig is élen járt a hazai világhálós bankolászatban. Talán elérhető még nálunk is a CITIBANK CITIDIRECT szolgáltatás e-Business interfésze, magyar ügyfeleknek is. A cikkíró ugyan regisztráltatta magát, de kipróbálni, bankszámla nyitás híján, nem tudta.
Jóllehet, a törvényalkotók már a mikrofizetések megalapozását jelentő törvényeket is letették a szakmának az asztalra, nálunk még a hitelkártyás fizetés is tabu. A cikkíró itt hadd dicsekedjen el azzal, hogy az elmúlt 7 évben az 5 hitelkártyájával kb. 6-800 internetes tranzakción, az I-EB és OTP online rendszerinek használatával pedig vagy 5000 online tranzakción van túl, és eddig soha komolyabb problémája nem volt. Erre ugyan a normál média azt mondja, hogy ez nem hír, mert semmi punch nincs benne, de azért talán van, akinek mond valamit. Értelmetlen a félelem az online rendszerek használatától. Mind a vevői, MIND AZ ELADÓI/KERESKEDŐI oldalon!!!! Addig vevő se lesz a neten, amíg nem lesz hitelkártyát kérő eladó!
Az OTPdirekt talán most újabb lökést adhat az online bankolászatnak, csak jönne már az e-Business támogatás az immár multinacionális, legnagyobb magyar lakossági banktól is. Piac meghatározó lépés volna. Pénzforgalom gyorsító hatása még talán a gazdasági növekedésünkre is kimutathatóan hatna!
A legutóbbi OTPdirect bejelentkezésnél egyébként új digitális OTP hitelesítés is letöltődött.
Jóllehet, a törvényalkotók már a mikrofizetések megalapozását jelentő törvényeket is letették a szakmának az asztalra, nálunk még a hitelkártyás fizetés is tabu. A cikkíró itt hadd dicsekedjen el azzal, hogy az elmúlt 7 évben az 5 hitelkártyájával kb. 6-800 internetes tranzakción, az I-EB és OTP online rendszerinek használatával pedig vagy 5000 online tranzakción van túl, és eddig soha komolyabb problémája nem volt. Erre ugyan a normál média azt mondja, hogy ez nem hír, mert semmi punch nincs benne, de azért talán van, akinek mond valamit. Értelmetlen a félelem az online rendszerek használatától. Mind a vevői, MIND AZ ELADÓI/KERESKEDŐI oldalon!!!! Addig vevő se lesz a neten, amíg nem lesz hitelkártyát kérő eladó!
Az OTPdirekt talán most újabb lökést adhat az online bankolászatnak, csak jönne már az e-Business támogatás az immár multinacionális, legnagyobb magyar lakossági banktól is. Piac meghatározó lépés volna. Pénzforgalom gyorsító hatása még talán a gazdasági növekedésünkre is kimutathatóan hatna!
A legutóbbi OTPdirect bejelentkezésnél egyébként új digitális OTP hitelesítés is letöltődött.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
- III. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Azonosítatlan ügyfélszükségletek gátolják a bankoknál a forgalomnövekedést
- Raiffeisen + HP: Magyarország legnagyobb AMD-alapú PC eszközparkja
- Egységes IT architektúra menedzsment az OTP Bankcsoportnál