Pitney Bowes: Remedy megoldás a HIPAA megfeleléshez
Mivel a Pitney Bowes havonta akár 9000 HR-eseményt kezel, a vállalatnak át kellett alakítania HR szervezetét. Egy silókörnyezetből egy osztott szolgáltatási struktúrát kellett létrehozniuk, amely kényelmes és zökkenőmentes alkalmazást nyújt a Pitney Bowes dolgozóinak. A HR-szervezet átalakításának alapvető követelménye volt, hogy egykapus kapcsolatot tegyen lehetővé minden igényre vonatkozóan, és hogy olyan technológiát valósítson meg, amely támogatja az új struktúrát. A vállalatnak kifinomult eseménykezelő rendszerre volt szüksége, amely hasonlóan működik, mint egy help desk, önműködően követi nyomon és kezeli a jegyeket, és szükség esetén a megfelelő szakemberhez eszkalálja az ügyeket. Ezek alapján a vállalat a Remedy AR System megoldását választotta, amely önműködővé teszi és felügyeli az olyan üzleti folyamatokat, mint a szolgáltatási igények megadása, nyomon követése és megoldása. Az Ultimat Workflow Integration Partners (UWIP) egy partnerkapcsolat keretein belül biztosította a megvalósítás és a képzés tekintetében a követelmények elemzését, a tervezést, valamint a fejlesztést.
Az AR System alapú megoldás ezzel egy időben lehetővé teszi a Pitney Bowes számára a HIPAA, az orvosi információk bizalmas kezeléséről szóló kormányzati utasításnak való megfelelést. Az AR System átfogó biztonsági modellje, amely az adatkapcsolatok végponttól végpontig terjedő titkosítását is tartalmazza, kulcsfontosságú volt annak biztosítása céljából, hogy a Pitney Bowes olyan biztonságos megoldást kínálhasson, amely a kényes információkat megfelelő védelemben részesíti.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- ELO Digital dokumentumkezelő programrendszerek a magyar piacon
- DocAge: új, hazai elektronikus iktató és archiváló rendszer
- E-Group: minősített elektronikus dokumentumkezelő rendszer
- MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
- Az E-Group dokumentum-menedzsment rendszere a CeBIT-en
- A TEVA a Xeroxhoz helyezte ki dokumentumkezelését
- Iron Mountain Kft.: piacvezető a kiszervezett iratkezelésben/tárolásban
- Tendert nyert az Axis
- eDOX az Office 2007 rendszeren
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.