Konferencia az internetes, illetve mobilbankolásról
Kovács Attila, 2004. augusztus 17. 11:44
A hat előadást és egy panelbeszélgetést magába foglaló konferencia a következő aktuális kérdésekre keresi a választ: milyen a jó internet, illetve mobil bank design? Hogyan éli meg az internet/mobil bankolást az ügyfél, mit szeret benne és esetleg miért nem használja? Hogyan változik a bank-ügyfél kapcsolata az alternatív csatornák megjelenésével? Milyen banki, illetve biztosítási termékeket lehet, és mit nem lehet eladni az interneten? Mi a helyzet az online biztosítási piaccal külföldön és Magyarországon? Mi a különbség az online biztosítások és az online bankolás között az ügyfél, az alkalmazott design és technológia szempontjából? Milyen jogi kérdések merülnek fel az online biztosítással kapcsolatban?
A meghívott előadók sorában és a panelbeszélgetés részvevői között található Szabó Kristóf (Raiffeisen Bank Rt.), Takáts Ákos (OTP Bank Rt.), Nyírő András (Nyírő Consulting Group), Novák Péter (Kirowski), Jelinek Tamás (Allianz Hungária Biztosító Rt.), Tornay Gábor (Credit Suisse Rt.), Áts Zsolt (Pannon GSM Rt.) és Bodon Ildikó (T-Mobile Rt.).
A meghívott előadók sorában és a panelbeszélgetés részvevői között található Szabó Kristóf (Raiffeisen Bank Rt.), Takáts Ákos (OTP Bank Rt.), Nyírő András (Nyírő Consulting Group), Novák Péter (Kirowski), Jelinek Tamás (Allianz Hungária Biztosító Rt.), Tornay Gábor (Credit Suisse Rt.), Áts Zsolt (Pannon GSM Rt.) és Bodon Ildikó (T-Mobile Rt.).
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus