BMC Software: dinamikus kötegelt menedzsment megoldás

forrás Prim Online, 2004. szeptember 16. 09:19
A BMC Software bejelentette a BMC Batch Impact Manager, egy dinamikus menedzsment megoldás szállítását, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára a kötegelt folyamatok üzleti jelentőség alapján történő proaktív menedzsmentjét, ezáltal segítve nekik az üzleti szolgáltatás-menedzsment (BSM, Business Service Management) megvalósításában.
Az üzleti kritikus szolgáltatások gyakran több informatikai komponensre támaszkodnak, amelyek adott sorrendben és adott időben futatják a bonyolult üzleti folyamatokat. Átlagban a kritikus adatfeldolgozás több mint 50 százaléka kötegelt módon történik, így ezen üzleti folyamatok időben történő elvégzésének biztosítása kritikus jelentőségű, és komoly kihívást jelent az olyan szervezeteknek, amelyek minőségi szolgáltatást kívánnak nyújtani végfelhasználóik és üzleti partnereik számára. A BMC Software CONTROL-M kötegelt ütemező megoldása vállalati szintű dinamikus kötegelt ütemezést kínál; a BMC Batch Impact Manager pedig egy lépéssel tovább visz a kötegelt menedzsmentet azáltal, hogy tiszta képet nyújt a kötegelt üzleti szolgáltatásokról. Ezzel egy időben proaktív módon észleli a kötegelt üzleti folyamatok potenciális késéseit és hibáit, így lehetőség van az ellenintézkedések megtételére, mielőtt azok hatással lennének az üzleti szolgáltatásra.

A dinamikus kötegelt menedzsment az üzleti hatás alapján rendezi prioritási sorrendbe a feladatokat

A BSM megoldások az üzleti és informatikai működés "teljes nézetét" biztosítják, az informatikai erőforrásokat az üzleti célokhoz kapcsolják, és ezeket az erőforrásokat az üzleti prioritások alapján kezelik. A BSM megközelítést támogató BMC Batch Impact Manager a feladatok szintje helyett üzleti szinten teszi lehetővé a felhasználók számára a kötegelt folyamatok meghatározását és menedzsmentjét, és az üzleti követelményekből intuitív módon feladat-definíciókat készít. Azonosítja a legkritikusabb üzleti szolgáltatások közötti kapcsolatokat, ezek kapcsolódó kötegelt folyamatait, valamint az ezeket lehetővé tévő kötegelt feladatokat. A kritikus kötegelt folyamatok azonosítását követően a BMC Batch Impact Manager dinamikusan képes ezen feladatok állapotának nyomon követésére, így végeredményként biztosítja ezek sikeres végrehajtását, és proaktív értesítést ad a potenciális késésekről, mielőtt azok az üzleti szolgáltatásra lennének hatással. Ezen felül lehetővé teszi a sikertelen üzleti folyamatok kezelésének prioritási sorrendbe rendezését, lehetővé téve az informatikai oldal számára, hogy először a legfontosabb folyamatok visszaállítására koncentráljon.

A BMC Batch Impact Manager:


Lehetővé teszi a kritikus feladatok kötelező határidejének meghatározását

Előd/utód láncok megjelenítésével segíti elő a kritikus útvonalak meghatározását és elemzését

Korai értesítést biztosít a kötegelt feladatok potenciális késéséről

A BMC Batch Impact Manager egy lépéssel tovább viszi egy a fejlett megoldást, további, üzleti prioritás alapján történő menedzsmentet, valamint a BMC Service Impact Manager (SIM, üzleti hatás menedzser) megoldással történő integrációt tesz lehetővé. A SIM a hatékony szolgáltatás-modellezési funkciókat a meglévő vállalati esemény-menedzsment, automatizációs és értesítési megoldásokkal kombinálja, így a rendelkezésre állási és teljesítményadatokat az üzleti szolgáltatások és szolgáltatási szerződések állapotára vonatkozó részletes információkká konvertálja. A SIM megoldással történő integrációnak köszönhetően a BMC Batch Impact Manager dinamikus módon definiálja a SIM feladat-objektumait, első ízben elegyítve egy helyen az online és kötegelt folyamatokat. A Batch Impact Manager ugyanakkor riasztásokat is küld a SIM felé az üzleti szolgáltatások hatásának elemzése céljából.
Kulcsszavak: ügyvitel BMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59