Topcall az SAP tihanyi konferenciáján

forrás Prim Online, 2004. szeptember 23. 08:35
A szeptember 12-15-én tartott tihanyi SAP-konferencián a Topcall ismertette a különböző gazdasági szektorok nagyvállalatainak jelen lévő szakembereit az Egységes Üzleti Kommunikációs Megoldásáról (Unified Communications).
A megoldás lehetőséget nyújt arra, hogy az SAP infrastruktúrával rendelkező vállalatok ERP rendszerüket és üzleti folyamataikat olyan kommunikációs funkciókkal is kiterjeszthessék, mint fax, dokumentumfeldolgozás, SMS, MMS, hang, biztonságos e-mail, IVR vagy CTI. A Topcall egységes üzleti kommunikációs megoldása valódi hozzáadott értéket teremt az SAP-felhasználók számára az egyedi igényekhez alkalmazkodó különböző szolgáltatásaival, mint:

Telefaxon, papíron, e-mailen beérkező dokumentumok feldolgozása és adatbevitel az üzleti folyamatokba, valamint tartalommenedzsment-rendszerekbe (pl. számla, megrendelés, megbízások, stb.),

Dokumentum- és információküldés automatizálása közvetlenül SAP alkalmazásmodulokból, biztonságos e-mailben, faxon, XML üzenetben, SMS vagy hangüzenet formájában (pl. rendelés-visszaigazolás, szállítólevél, kereskedelmi információk, fizetési felszólítások, feladatemlékeztetők, riasztások stb.),

Interaktív információ- és adatlekérdezések SMS, hang, fax vagy webportálon (pl. számla feldolgozottsága, megrendelés státusza, műszaki állapot lekérdezése, stb.).

Üzletileg kritikus kommunikációs folyamatok ellátása a SAP R/3-as rendszeréből és a mySAP komponensekből.

A helyi értékesítési, tanácsadási, valamint műszaki támogatási feladatokat ellátó budapesti leányvállalat olyan társaságokat segített kommunikációjuk fejlesztésében, mint a Mol Rt., a SAP Hungary Kft., a Villeroy&Boch Rt., CIB Bank Rt., a T-Mobile Magyarország Rt., a Dél-dunántúli Gázszolgáltató Rt., az Aegon Magyarország Rt.
Kulcsszavak: SAP TopCall

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36