Az ugrásszerűen növekvő tranzakciószámokat is zökkenőmentesen kezeli az Infosys

forrás Prim Online, 2004. szeptember 27. 17:07
A Megatrend folytatja az Egyesült Vegyiműveknél bevezetett Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer támogatását. Az EVM-nél 1995-ben bevezetett Infosys két új szervizcsomaggal frissült.
Az EVM-nél végrehajtott fejlesztések, dinamikus változások alaposan próbára tették az 1995-ben bevezetett Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer és a bevezetést végző szakértők rugalmasságát, alkalmazkodóképességét, de a fejlesztéssel támogatott rendszer kiállta a próbát. A folyamatosan (időnként ugrásszerűen) növekvő tranzakciószámok zökkenőmentes kezelése mellett a Megatrend 2000 Rt. szakértőinek sikerült a szintén folyamatosan változó vezetői információs igényeket kielégíteni, és a döntéseket támogatni.

Az EVM egy intenzív dinamikus fejlődési szakaszt megelőzően határozta el az Infosys bevezetését. 1993-ban történt meg a cég privatizációja, és az éves nettó árbevétel 1995-ről 1996-ra lépte át a 4 milliárd forint értéket. 1999-ben a Caola Rt.-től megvásárolt háztartás-vegyipari és kozmetikai márkák értékesítésével 7 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, majd 2000-ben 8 milliárd forintra.

A Megatrend két szervizcsomaggal frissítette az Egyesült Vegyiműveknél (EVM) 1995 óta sikerrel működő Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszert. A Megatrend évente végez általános szervizcsomag frissítéseket minden ügyfelénél. Az EVM-nél ez alkalommal az egymásra épülő SP29 és SPEU szervizcsomagok frissítése történt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01