Az XAPT harmadszor a legjobb Microsoft Business Solutions-partner
forrás Prim Online, 2004. október 7. 17:00
Dr. Schvarcz Zoltán az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója vehette át a legjobb hazai Microsoft Business Solutions partnernek járó kitüntetést Steve Ballmertől, a Microsoft vezérigazgatójától a mai üzleti reggelin.
A tavalyi év folyamán 18, összesen mintegy 60 Axapta rendszert helyezett üzembe az XAPT, ezzel az Axapta vállalatirányítási rendszerek hazai bevezetések túlnyomó többségét valósította meg.
Az XAPT elsősorban a középvállalati körben sikeres, például az első EU-s támogatással megvalósuló rendszer megvalósításában is részt vesz, a nyíregyházi Marso Kft-nél.
A Microsoft minden évben több kategóriában tünteti ki partnereit, az XAPT már harmadik alkalommal vehette át a Microsoft Business Solutions partnernek járó díjat, amely a cég folyamatos sikeres munkájának elismerése.
"A Microsoft stratégiájában egyre nagyobb szerepet kapnak a fejlett vállalatirányítási, illetve - most, legújabban - CRM rendszerek" - mondta dr. Schvarcz Zoltán az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, és hozzátette, hogy "továbbra is az élen kívánunk járni a középvállalati kör hatékonyságát és működését támogató informatikai rendszerek megvalósításában."
Az XAPT elsősorban a középvállalati körben sikeres, például az első EU-s támogatással megvalósuló rendszer megvalósításában is részt vesz, a nyíregyházi Marso Kft-nél.
A Microsoft minden évben több kategóriában tünteti ki partnereit, az XAPT már harmadik alkalommal vehette át a Microsoft Business Solutions partnernek járó díjat, amely a cég folyamatos sikeres munkájának elismerése.
Kulcsszavak: Xapt-hu
Kapcsolódó cikkek
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A XAPT tovább erősítette vezető szerepét
- Díjeső az XAPT-nak
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- XAPT-Tectura: stratégiai együttműködés
- XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
- Tovább terjeszkedik az Xapt
- Magyar cég törte meg az amerikai hegemóniát
- Az XAPT kanadai leányvállalat első komoly szerződése
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27