Új szervezeti struktúra a Vodafone-nál

Kiss Ádám Zoltán, 2004. október 13. 21:15
A Vodafone január 1-től új szervezeti struktúrát alkalmaz, melyhez fontos személyi változások is kapcsolódnak. Magyarország a korábbi írországi vezérigazgató, a keménykezű Paul Donovan irányítása alá kerül.
Az átalakulás főbb céljainak a vállalat a következőket határozta meg: nagyobb figyelem a helyi piacokra, fennakadásmentes szolgáltatások biztosítása a vállalatok számára, a 3G hálózatok összehangolt bevezetése, az integráció szorosabbá tétele az egy központtal működő vállalat elképzelésének megerősítése érdekében, és a döntéshozó és irányítási folyamatok egyszerűsítése a hatékonyabb működés érdekében. A nagyobb területi egységek a jövőben közvetlenül a vezérigazgatónak tesznek jelentést. A bejelentett személyi változások szerint január 1-től Julian Horn-Smith vezérigazgatói posztot tölt be, Andy Halford pedig a pénzügyi igazgatóság egyik vezetője lesz. A Vodafone 2005 januárjától érvényes vezetői megbízatásai:

Arun Sarin, Chief Executive

Sir Julian Horn-Smith, Deputy Chief Executive

Ken Hydon, Financial Director

Peter Bamford, Chief Marketing Officer

Thomas Geitner, Chief Technology Officer

Jurgen von Kuczkowski, Chief Executive Germany

Pietro Guindani, Chief Executive Italy

Bill Morrow, Chief Executive United Kingdom

Paul Donovan, Regional Chief Executive

Brian Clark, Chief Executive Asia Pacific and Group Human Resources
Director Designate

Shiro Tsuda, Chief Executive Japan

Alan Harper, Group Strategy and Business Integration Director

Phil Williams, Group Human Resources Director

Stephen Scott, Group General Counsel and Company Secretary

Simon Lewis, Group Corporate Affairs Director

A döntés értelmében Magyarország a keménykezű vezetőként megismert írországi vezérigazgató, Paul Donovan irányítása alá kerül. Donovan feladata cég tevékenységének áttekintése lesz Albániában, Egyiptomban, Görögországban, Magyarországon, Írországban, Máltán, Hollandiában, Portugáliában, Spanyolországban, és Svédországban. Donovan 2001 óta vezeti a Vodafone írországi részlegét, ahol ez idő alatt az előfizetők száma 1,6 millióról 1,8 millióra nőtt.

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.

2024. május 3. 11:39

Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?

Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.

2024. május 3. 09:54

Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 20:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14