Magellan: Microsoft üzleti szoftver kisvállalkozásoknak
A Magellan béta, vagyis tesztváltozata már hétfőn megjelenik, míg a végleges verzió a Microsoft tervei szerint körülbelül egy év múlva kerül majd forgalomba. A termék áráról a cég egyelőre nem nyilatkozott. Az új üzleti szoftvernek mindenesetre nemcsak a fent említett hasonló programokkal, hanem számos online üzleti és céges ügyviteli szolgáltatással is meg kell majd küzdenie a kisvállalkozók kegyeiért.
Kapcsolódó cikkek
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- MOICE: Office 2007 szintű védelem az Office 2003-nak
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Kritikus biztonsági rést találtak az Office 2007-en
- Sun: OpenDocument beépülőmodul Microsoft Office-hoz
- A Microsoft kiadja az ODF konvertert
- Boltokban a Vista és az Office 2007
- 8 Windows és Office javítás, köztük kritikus fontosságúak
szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver
A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.
Dedikált e-könyv
Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.
Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás
A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)
Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.
Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.