Előzetes információt szolgáltat leendő frissítéseiről a Microsoft
Mike Tindor, a First Internet hálózatüzemeltető cég alelnöke szerint az intézkedés hasznossága nagymértékben függ attól, hogy annak keretében milyen jellegű információt szolgáltat majd a Microsoft. Ha például azt teszik közzé, hogy a frissítések némelyikének letöltése esetleg károsíthat egyes a rendszereken futó alkalmazásokat, ez az előzetes információ mindenképpen jól jöhet a szakembereknek, akiknek így több idejük marad a megfelelő megoldás kidolgozására.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Készül a Google-barát Vista SP1
- 15 rést javít a Microsoft 6 biztonsági frissítése
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
- MOICE: Office 2007 szintű védelem az Office 2003-nak
- Fontos Windows, IE, Office, Word és Excel biztonsági frissítések
- 7 Microsoft biztonsági frissítés kedden
szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver
A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.
Dedikált e-könyv
Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.
Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás
A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)
Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.
Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.