Negyvenmilliós bírságot kapott a T-Mobile a a Relax díjcsomagok miatt
forrás Prim Online, 2005. január 26. 12:50
A Gazdasági Versenyhivatal negyvenmilliós bírságot szabott ki a
T-Mobile-ra a Relax díjcsomagok hirdetései miatt. A reklámokban
szereplő havidíjmentesség azt a képzetet kelthette a fogyasztókban,
hogy forgalom nélkül esetleg még díjat sem kell fizetniük, a percdíjak
szerepeltetéséből pedig arra a következtetésre juthattak az ügyfelek,
hogy a számlázás percalapú. A T-Mobile nem ért egyet a GVH döntésével,
a határozat ellen bírósági keresettel él majd.
T-Mobile: a legfontosabb, hogy az ügyfelek megértették…
A T-Mobile Magyarország Rt. állásfoglalása a Versenytanács döntése kapcsán: "A Relax díjcsomagok új, leegyszerűsített tarifarendszert jelentenek, amelyeket a kedvező percdíjaknak köszönhetően már eddig is a társaság több százezer előfizetője választott és az egész mobilpiacra hatással volt. Az ügyfelek ezzel is jelezték, hogy megértették a hozzájuk eljuttatott üzenetet, amelyet a Relax csomagokkal a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként fogalmazott meg.
A T-Mobile Magyarország Rt. mindig nagy figyelmet fordított arra, hogy előfizetői teljes tájékoztatást kapjanak minden általa bevezetett kedvezményről vagy újításról, hiszen ez saját érdeke is. Természetesen definíciókon lehet vitatkozni, azonban a T-Mobile szilárd meggyőződése, hogy az eddigi gyakorlatnak megfelelően most is mindent megtett előfizetői korrekt tájékoztatása érdekében a rendelkezésre álló információs csatornákon keresztül, egyes helyeken figyelemfelhívó, máshol pedig alapos tájékoztató jelleggel. Ennek megfelelően a Gazdasági Versenyhivatal döntésével a T-Mobile nem ért egyet, a határozat ellen bírósági keresettel él majd."
A T-Mobile Magyarország Rt. állásfoglalása a Versenytanács döntése kapcsán: "A Relax díjcsomagok új, leegyszerűsített tarifarendszert jelentenek, amelyeket a kedvező percdíjaknak köszönhetően már eddig is a társaság több százezer előfizetője választott és az egész mobilpiacra hatással volt. Az ügyfelek ezzel is jelezték, hogy megértették a hozzájuk eljuttatott üzenetet, amelyet a Relax csomagokkal a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként fogalmazott meg.
A T-Mobile Magyarország Rt. mindig nagy figyelmet fordított arra, hogy előfizetői teljes tájékoztatást kapjanak minden általa bevezetett kedvezményről vagy újításról, hiszen ez saját érdeke is. Természetesen definíciókon lehet vitatkozni, azonban a T-Mobile szilárd meggyőződése, hogy az eddigi gyakorlatnak megfelelően most is mindent megtett előfizetői korrekt tájékoztatása érdekében a rendelkezésre álló információs csatornákon keresztül, egyes helyeken figyelemfelhívó, máshol pedig alapos tájékoztató jelleggel. Ennek megfelelően a Gazdasági Versenyhivatal döntésével a T-Mobile nem ért egyet, a határozat ellen bírósági keresettel él majd."
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Domino Friends: 5 T-Mobile-os szám hívható féláron!
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
- Európában először: Olaszországban tilos mobilt használni tanórán
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók