A 3M Hungária az update software CRM-rendszerét választotta
A cég a legjobb CRM-szoftver kiválasztásakor három terméket vizsgált meg: egy amerikai szoftvert, egy Törökországban a 3M által fejlesztett megoldást, és az update software marketing.manager nevű CRM-rendszert. A cég olyan forgalmazót keresett, aki már bizonyított Magyarországon és a megfelelő szakembereket is biztosítani tudja a vállalatnak. Az is fontos szempont volt, hogy egy olyan rugalmas megoldást találjanak, ami könnyedén alakítható a cég speciális igényeihez. Ezért esett a választás a marketing.manager nevű CRM-megoldásra, amely igen ígéretesnek bizonyult a Six Sigma vizsgálatok alkalmával.
A CRM rendszer bevezetése 2004. januárjában kezdődött. A felhasználók végigkísérhették a rendszer tesztelésének fázisait, azért, hogy később egy felhasználóbarát és a valódi követelményeket kiszolgáló konfigurációt használhassanak. A különböző üzleti egységek, a pénzügyi, IT és HR szektorok vezetőit, valamint a 3M Hungária vezérigazgatóját is bevonták a munkálatokba az elemzők. A közösen tesztelt rendszert elfogadták, és további tesztelésnek vetették alá a vállalat egyik részlegében. A belső tesztelést követően további tárgyalások következtek a felhasználói közösségekkel.
A rendszer használatával kapcsolatban a tesztperiódus végén kaptak eligazítást a dolgozók. Az összes 3M alkalmazott részt vett egy alapfokú tréningen, még azok is, akik nem dolgoznak közvetlenül a szoftverrel. Ezzel mindenki betekintést nyert a program lehetőségeibe és működésébe. Az értékesítés és marketing területen dolgozók kiscsoportos képzésekben vehettek részt.
Alig hat hónappal a tesztmunkálatok megkezdése után, 2004. júniusában a marketing.manager nevű CRM-rendszer már élesben működhetett. Az üzembe helyezés gyorsasága nemcsak a marketing.manager rendszer rugalmasságán és cég-specifikusságán múlt, hanem azon is, hogy mindenki közreműködött a beüzemelésében.
A 3M Hungária számára az első és legfontosabb előnye a megoldásnak, hogy az addig szerteágazó, több tucat vásárlói adatbázist egyetlen könnyen áttekinthető és hozzáférhető rendszerbe integrálja. Két hónappal a CRM rendszer beindítása után az adatbázis már több mint 20 000 cég információit tárolta. Ráadásul két másik fontos területen is segítséget nyújt az új szoftver: az „elveszett” hívásokról és az „elfeledett” értékesítési lehetőségekről is tárolja az információt. Mivel az egyes egységek egymással közös adatbázisban dolgoznak, ezért a rendszer hatékony együttműködést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.