Erősít az update a magyar CRM-piacon

forrás Prim Online, 2007. január 25. 12:04
Tovább erősíti pozícióját a magyarországi CRM-piacon az update software AG. Ennek, valamint a térségben tervezett partnerhálózat-építésnek köszönhetően a közeljövőben a magyar főváros lehet a cég regionális terjeszkedésének központja. A vállalat 19 éve van a piacon, részvényeit 2000 áprilisától a Frankfurti Tőzsdén jegyzik, és 55 országban használják megoldásait. Szokásos évindító partnertalálkozójukat idén először nem a bécsi központban, hanem Budapesten tartják.
Budapesten tartja szokásos évindító rendezvényét az CRM-megoldások egyik vezető európai fejlesztője és megoldásszállítója, a bécsi székhelyű update software AG. A helyszín kiválasztásában szerepet játszott, hogy a cég menedzsmentje szeretné megerősíteni pozícióját a magyar CRM-piacon. Sőt, a térségben történő piacépítési terveknek megfelelően a közeljövőben Budapest lehet a cég regionális terjeszkedésének központja.

Az 1988-ban Bécsben alakult update software AG a kezdetektől fogva kizárólag CRM-szoftverek fejlesztésével foglalkozik. Céljai között az ügyfél- és vásárlói kapcsolatokat támogató szoftvermegoldások megalkotása és folyamatos tökéletesítése szerepelt. Az alapítás óta eltelt 19 esztendő fontos mérföldköve 2000 volt, amikor a cég a szigorú szabályoknak megfelelve megjelent a Frankfurti Tőzsde technológiai szekciójában. 2005-ben az előző évhez képest 21%-os forgalomnövekedéssel 18,6 millió eurós árbevételt értek el, és ez a folyamat 2006-ban is folytatódott: tavaly 26%-os emelkedéssel 23,3 millió euró rekordbevételt könyveltek el.

Az update software AG árbevételének alakulása 2004-2006 között
 
Év

Árbevétel

(millió euró)
2004 15,3
2005 18,6
2006 23,3
2007 tervadat 28,0


A több mint 200 főt alkalmazó cég termékeinek 55 ország 900 vállalatánál, százezer fölötti felhasználója van, és 9 országban van képviselete – többek között Magyarországon.

Ügyfeleinek többsége olyan multinacionális közép- és nagyvállalat, ahol a felhasználók eredményesen kamatoztathatják az egységes struktúrájú és azonos szolgáltatásokat nyújtó, az adott ország nyelvére lokalizált CRM szoftvercsomagból származó előnyöket.

Az update nemzetközi referenciái között számos pénzügyi (FSI) szereplő van, pl. a Raiffeisen Bank, az American Express, a Sparkasse Bremen; a gyógyszeriparban a Pfizer, a Schering, a Roche és a Ratiopharm; a média területén az AxelSpringer (Bild); az ipari szektorban pedig a Daimler-Benz, a Bawag és a Rockwell. A cég egyik legfrissebb partnere a Canon, ahol hamarosan közel 2400 alkalmazott élvezheti az update ügyfélkapcsolati rendszerének előnyeit.

A 2004 novemberében alapított update software Magyarország Kft. folyamatosan építi partner- és ügyfélhálózatát. Üzleti partnerei között máris olyan jelentős cégek említhetők, mint a Synergon, a Scale, az FMC, az IQ Sys és a Hewlett-Packard. Legnagyobb hazai referenciái a HVB Bank, az MTI, az RTL Klub, a Bosch, a Junkers, a 3M, a HTCC-Invitel és a DuPont.

A budapesti iroda 2007-ben is folytatja dinamikus piacépítési tevékenységét: céljai között szerepel az update ismertségének további növelése, az elkötelezett és szakértői partnerhálózat kiszélesítése Magyarországon, valamint a regionális terjeszkedés előkészítése Bulgáriában, Romániában és a volt jugoszláv utódállamokban. Az új partnerek kiválasztásának egyik kiemelt szempontja, hogy a piacbővítési tervekben megcélzott országokban aktív üzleti kapcsolatokkal rendelkezzen az adott cég.

Az update gyorsuló növekedése és jelentős pénzügyi eredményei, valamint a magyarországi leányvállalat ideális elhelyezkedése együttesen lehetőséget teremtettek arra, hogy a budapesti iroda már a közeljövőben regionális hídfőállásként működhessen. Jelenlegi és jövőbeni partnereinkkel közösen nemcsak Magyarországon, hanem a térség többi országában is jelentős piaci részesedést szerezhetünk” – mondta el Rajkay Mátyás, az update magyarországi vezetője.

Elemzők szerint a 10 milliárd forint forgalmú magyarországi CRM-piac kétharmadát az ERP-rendszereket is alkalmazó nagyvállalatok és multinacionális cégek teszik ki. Az utóbbi időben azonban egyre több kis és közepes cég is felismeri, hogy egy hatékony CRM-megoldás bevezetése jelentősen növeli az ügyfelek elégedettségét, a naprakész kereskedelmi információk azonnali elérhetőségét, végeredményben pedig a vállalkozás hatékonyságát. A szakértők a következő években a CRM-szoftverek alkalmazása terén további, 10%-os emelkedésre számítanak.

Január 24-én sajtótájékoztatót tartott az Update Budapesten. Ezen Thomas Deutschmann, a cég vezérigazgatója, valamint a magyarországi leányvállalattól Rajkai Mátyás ügyvezető igazgató és György István kereskedelmi igazgató adott tájékoztatást a megjelenteknek. Néhány, a tájékoztatón elhangzott további információ: hazánkban a HVB Bank a legnagyobb - teljes magyar változatú - Update Seven CRM felhasználó; további nagyobb itthoni ügyfelek: MTI, 3M, Intel, RTL Klub. Négy fő fókuszterület, ahol a cég CRM rendszerével Magyarországon sikerekre tör: banki szektor, gyógyszeripar, média és a FMCG (Fast Moving Consumer Goods) területe. Magyarországon közel annyit tervez a cég 2007-ben fejlődni, mint amennyi a 2006-2005 között a globális növekedés volt (ez számításunk szerint kb. 15-16%). A jelenlegi hazai értékesítési partnerhálózat tagjai: FMC, Synergon, Sale, IQSys. A hazai ügyfelek száma mintegy 15. A magyar leányvállalat személyi állománya jelenleg 6 fő.



update.seven – a CRM-megoldás

A cég terméke, az update.seven elsősorban az erősen növekedő, többszintű szervezeti felépítéssel működő, 70-700 főt foglalkoztató közép- és nagyvállalkozások számára kínál kapcsolat-nyilvántartó megoldást. Az eredményességet az is biztosítja, hogy a szoftvercsomagot mindig az iparági igények szerint adaptálják a cég szakértői. Az update 6 vertikális szegmensben kínál megoldást: a pénzügy, a gyógyszeripar, az építő- és gépipar, az FMCG és a média területén.

A korábban marketing.manager-ként megismert CRM-szoftvercsomag új elnevezése azt is kifejezi, hogy a rendszer a kommunikációs csatornáktól függetlenül lefedi a vállalat és az ügyfelek közötti kapcsolat valamennyi szegmensét. A komplett megoldás szolgáltatásai kiterjednek a kereskedelmi, a marketing és az ügyfélszolgálat hatékony együttműködésnek támogatására. Mindhárom területnek szüksége van a hagyományos és elektronikus kommunikációs csatornákra (web, e-mail, telefon, levél, üzletkötő (field sales), partnerek, stb.). Az update.seven mindezeket együttesen képes kezelni, ugyanakkor integrálható a csoportmunka-szoftverekkel (Outlook, Lotus Notes, Groupwise).

Az update.seven egyaránt működik windowsos, webes környezetben, PDA-n vagy smartphone-on.
Kulcsszavak: CRM update software-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

2024. április 30. 14:41

Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását

Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét. 

2024. április 30. 13:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14