3Com: a távoli elérésben nem lehet utolérni
"A nagy hálózatszolgáltatók többsége Total Control platformunkat használja a távoli hozzáféréshez, és sokan közülük kizárólag a mi platformunkat veszik igénybe - mondta Landry. - Miközben nagy súlyt helyezünk az új IP-s szolgáltatásokra, továbbra is terjednek a hagyományos tárcsázásos hozzáférési szolgáltatások. A távoli hozzáférés a 3Com Carrier Systems hagyományos üzletága, és a piac bővülésével párhuzamosan a későbbiekben is sok pénzt kívánunk fektetni új technológiákba és szolgáltatásokba."
A 3Com díjnyertes Total Control többszolgáltatású hozzáférési platformját úgy tervezték, hogy megbízható szolgáltatásokat nyújtson, ugyanis a redundáns áramellátás és a modulos alkalmazási kártyák megakadályozzák az egyazon helyen előforduló hibákat. A moduláris felépítés lehetővé teszi az illesztő- és az alkalmazási kártyák üzem közbeni - a rendszer bekapcsolt és online állapotában történő - cseréjét, így minimálisra csökken az üzemszünet miatt kieső idő.
Több konkurens cég termékeivel ellentétben - amelyek kötött felépítésűek és amelyekben olyan speciális chipkészletek vannak, amelyek miatt a hálózati szolgáltatóknak az egyes szolgáltatásokhoz külön berendezésre van szükségük - a 3Com Total Control platformja általános processzorarchitektúrát tartalmaz. Ez szoftverfrissítésekkel lehetővé teszi az új képességek bevezetését, így könnyen át lehet térni egyik technológiáról a másikra. A 3Com nyílt rendszerekkel, szabványosítással és interoperabilitással is foglalkozik, amelyek mind fontos szerepet játszanak egy-egy új technológia széles körű elterjedésében.
Kapcsolódó cikkek
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- TvNetWork: 723 millió forint nyereség 2007-ben
- Az Elcoteq tavalyi éve: nagy veszteség
- Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
- Oracle: vártnál kedvezőbb negyedéves eredmények
- Vivendi első háromnegyed év: 6,5 százalékkal nőtt a profit
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Infineon üzleti éve: 37,3 százalékkal nőtt a veszteség
- Vodafone első üzleti félév: már nyereség a tavalyi veszteség helyett
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.