Első kézből a szoftverminőségről
Az SQI tagja az ESI@net hálózatnak, ezáltal stratégiai partnere az European Software Institute-nak (ESI, www.esi.es). Munkatársai révén az SQI az akadémiai szférához is kapcsolódik. Az Intézet különféle kutatási projektekben való részvételével hozzájárul ahhoz, hogy a szoftverminőség szakterületének legújabb megközelítései, tapasztalatai Magyarországon is hozzáférhetővé váljanak.
A 2004 tavaszán alakult SQI Magyar Szoftverminőség Tanácsadó Intézet Kft. első nyilvános rendezvényére, -amely a „A szoftverminőség komplex kérdésköre” címet viseli- 2005. április 15-én kerül sor. A díjmentes rendezvényre szeretettel várják mindazokat a szakembereket, akik szoftverfejlesztéssel, szoftverprojektek vezetésével, szoftverminőség-biztosítással foglalkoznak.
A rendezvény célja, hogy a magyar szakemberek átfogó ismereteket szerezzenek legismertebb szoftverminőségi modellekről és szabványokról, azok nemzetközi alkalmazottságáról, magyarországi bevezetésük támogatásáról és tanúsításuk lehetőségeiről.
Kapcsolódó cikkek
- Letölthető a kéklézeres lemezeket is támogató Nero Linux 3
- Pentax K10D 1.20 firmware frissítés
- HD videókompatibilitással bővül a Nero
- Adobe Media Player
- Hazugságfelismerő szoftver
- Cosmic Blobs: 3D mindenkinek
- Médiakezelési eszközök weboldalakhoz, vakoknak
- 79. Oscar-díj átadás – Taroltak az Avid ügyfelei
- Az Adobe bemutatja a Photoshop Lightroom 1.0 verzióját
- Az Adobe kiadja a Flash Player 9 Linux változatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.