A Microsoft megkezdte nagy XP-reklámkampányát

Genda Csongor Zoltán, 2005. április 19. 12:02
A Microsoft megkezdte nagy reklámhadjáratát, amelyben a Windows operációs rendszereit szeretné népszerűsíteni.
A “Start something” mottóval fémjelzett reklámakció keretein belül az elkövetkezendő 15 hónapban 11 országban 51 reklámfilm, 39 újsághirdetés és körülbelül 250 online-reklámbanner segítségével akarják rávenni a számítógépes felhasználókat termékeik megvásárlására. A vállalat menedzsere Will Poole reményét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy sikerül az eleddig megszámlálhatatlan Xp-felhasználók táborát még jobban gyarapítani.

A desktop operációs rendszerek piacán a Microsoft eddig is kirívóan magas indexet mutatott, azaz a maga 90 %-ával minden más fejlesztőt leköröz. A vállalat vezetősége nem hozza összefüggésbe a mostani népszerűsítő hadjáratát az XP-utód Longhorn mindinkább elhalasztott megjelenítésével. A Longhorn-al kapcsolatban annyit megtudtunk, hogy az első Beta-verzió júliusban már kész lesz. Nem kizárt azonban, hogy ezzel szeretné a vállalat áthidalni a végleges Longhorn megjelenéséig eltelő időszakot.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01