Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia
„A világ legjobban kidolgozott és terjesztett üzleti megoldásait a Microsoft technológiák biztosítják, emellett a Microsoft képes a piaci igényekre igen gyorsan megoldást fejleszteni és kínálni” – nyilatkozat Kürti Tamás, a Kürt Rt. fejlesztési igazgatója. „Egy felelős vezető számára fontos e megoldások minél korábban történő megismerése, hogy a hosszú távú tervek során számolni tudjon azzal a költségcsökkentéssel és azokkal a további előnyökkel, amelyeket e technológiák jelentek a vállalat számára.”
Napjaink vállalatai számára kiemelkedően fontos, hogy informatikai rendszerük naprakész információkkal segítse a vállalatvezetést, és a napi munkához illeszkedve növelje annak hatékonyságát. A Microsoft, üzleti partnereivel közösen, számos komplex üzleti megoldást vezetett már be a hazai nagyvállalatok és állami intézmények körében. Rendszerei megtalálhatók többek között az államigazgatás, az élelmiszer-, a gyógyszer-, a feldolgozó- és a nehézipar, a kereskedelem, a távközlés, az oktatás valamint a turizmus területén. A Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia az a fórum, ahol a vállalat a már megvalósult informatikai beruházásokat és a legújabb – üzletmenetet segítő – technológiákat mutatja be a vállalatvezetők és a vállalati informatikusok számára.
„A konferencia életre hívásával az volt a célunk, hogy a közép- és nagyvállalati vezetők számára átfogó képet adjunk azokról az üzleti kihívásokról, és a megoldásukat segítő informatikai alkalmazásokról, amelyekkel mindennapi munkájuk során találkoznak” – mondta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. „Örömünkre szolgál, hogy már harmadik alkalommal került sor erre a rendezvényre, és, - míg az első évben csupán partnereinkkel közösen tartottuk az előadásokat, addig - mára számos olyan ügyfelünk is megtalálható volt az előadók sorában, akik maguk is szívesen és büszkén számolnak be a saját vállalatuknál megvalósított Microsoft alapú megoldásokról. Konferenciánk magas színvonalát a résztvevők nagy létszáma mellett talán az mutatja a legjobban, hogy számos olyan vállalat fogadta el a konferencián való szereplést, aki piacvezetőnek számít saját ágazatában.”
A konferenciát Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója nyitotta meg, majd Larry Hochman, a British Airways volt vezérigazgatója tartott előadást, az ügyfélkezelés mai tendenciáiról. A plenáris előadások között hallható volt még dr. Kornai Gábor, az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. elnök-vezérigazgatója, aki az informatika vállalati kultúrában és versenyképesség javításában betöltött szerepéről beszélt.
A plenáris ülést követően a konferencia résztvevői négy témakörben hallgathattak meg előadásokat. A „Felhasználói tapasztalatok az alapinfrastruktúrától az üzleti folyamatkezelésig” szekcióban, a Magyar Külkereskedelmi Bank, az Audi, az Accor Services és a Pannon GSM, a „Hatékony együttműködés és csoportmunka” szekcióban pedig a Fővárosi Vízművek, a T-Mobile és a Richter Gedeon mutatták be megvalósult IT beruházásaikat. A „Microsoft Business Solutions” kis- és középvállalatok számára szóló előadásai között a Marso Kft., és az XAPT, valamint a Buderus és a ZASNET adtak elő. Az „Informatikai biztonság napjainkban” szekcióban pedig, Kürti Tamás, a Kürt Rt. fejlesztési igazgatója, Kovács Balázs a Stratis, Keleti Arthur, az ICON és Paolo Cavalsassi, a Sybari regionális igazgatója tartottak előadást.
„A Microsoft projekt szerver bevezetése kapcsán szerzett tapasztalataink, hasznosak lehetnek más vállalatok számára is, akár az ipar, akár a szolgáltatási szektorban tevékenykednek” – mondta Fritsch Róbert, a Fővárosi Vízművek informatikai és ingatlangazdálkodási igazgatója. „A Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia nagyon jó alkalom arra, hogy a cégvezetők nagyobb rálátást nyerjenek a Microsoft által kínált megoldásokra, és ráébredjenek, milyen sokrétűen tudnák ezeket a technológiákat felhasználni akár saját vállalatukon belül is. A Fővárosi Vízműveknél bevezetett informatikai alapú üzleti megoldások is általában egy-egy ilyen konferencián szerzett ötlet eredményeként alakultak ki.”
A Microsoft Magyarország bízik abban, hogy a konferencián bemutatott megoldások irányadók lehetnek más vállalatok számára is, hozzájárulhatnak azok fejlődéséhez, modernizációjához, hatékonyságuk és termelékenységük növeléséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.