Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia

forrás Prim Online, 2005. április 26. 19:40
A harmadik alkalommal megrendezett Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia célja, hogy gyakorlati példákon keresztül nyújtson átfogó képet a hazai közép- és nagyvállalati vezetőknek, az üzleti problémák megoldását segítő informatikai alkalmazásokról.
A Microsoft Magyarország idén immár harmadik alkalommal rendezte meg a Microsoft Üzleti Megoldások Konferenciát. A konferencia célja, hogy bemutassa azokat a kifejezetten közép- és nagyvállalatok számára készült informatikai alkalmazásokat, amelyek megoldást nyújtanak a mindennapi hatékonysági problémák felszámolására. A szakmai program keretében a Microsoft szakemberei, ügyfelei és üzleti partnerei ismertették a legújabb technológiai megoldásokat és olyan konkrét, már megvalósult példákat mutattak be, amelyek jól példázzák, miként segíthetik az informatikai alkalmazások az üzleti problémák, kihívások megoldását.

„A világ legjobban kidolgozott és terjesztett üzleti megoldásait a Microsoft technológiák biztosítják, emellett a Microsoft képes a piaci igényekre igen gyorsan megoldást fejleszteni és kínálni”
– nyilatkozat Kürti Tamás, a Kürt Rt. fejlesztési igazgatója. „Egy felelős vezető számára fontos e megoldások minél korábban történő megismerése, hogy a hosszú távú tervek során számolni tudjon azzal a költségcsökkentéssel és azokkal a további előnyökkel, amelyeket e technológiák jelentek a vállalat számára.”

Napjaink vállalatai számára kiemelkedően fontos, hogy informatikai rendszerük naprakész információkkal segítse a vállalatvezetést, és a napi munkához illeszkedve növelje annak hatékonyságát. A Microsoft, üzleti partnereivel közösen, számos komplex üzleti megoldást vezetett már be a hazai nagyvállalatok és állami intézmények körében. Rendszerei megtalálhatók többek között az államigazgatás, az élelmiszer-, a gyógyszer-, a feldolgozó- és a nehézipar, a kereskedelem, a távközlés, az oktatás valamint a turizmus területén. A Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia az a fórum, ahol a vállalat a már megvalósult informatikai beruházásokat és a legújabb – üzletmenetet segítő – technológiákat mutatja be a vállalatvezetők és a vállalati informatikusok számára.

„A konferencia életre hívásával az volt a célunk, hogy a közép- és nagyvállalati vezetők számára átfogó képet adjunk azokról az üzleti kihívásokról, és a megoldásukat segítő informatikai alkalmazásokról, amelyekkel mindennapi munkájuk során találkoznak” – mondta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. „Örömünkre szolgál, hogy már harmadik alkalommal került sor erre a rendezvényre, és, - míg az első évben csupán partnereinkkel közösen tartottuk az előadásokat, addig - mára számos olyan ügyfelünk is megtalálható volt az előadók sorában, akik maguk is szívesen és büszkén számolnak be a saját vállalatuknál megvalósított Microsoft alapú megoldásokról. Konferenciánk magas színvonalát a résztvevők nagy létszáma mellett talán az mutatja a legjobban, hogy számos olyan vállalat fogadta el a konferencián való szereplést, aki piacvezetőnek számít saját ágazatában.”

A konferenciát Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója nyitotta meg, majd Larry Hochman, a British Airways volt vezérigazgatója tartott előadást, az ügyfélkezelés mai tendenciáiról. A plenáris előadások között hallható volt még dr. Kornai Gábor, az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. elnök-vezérigazgatója, aki az informatika vállalati kultúrában és versenyképesség javításában betöltött szerepéről beszélt.

A plenáris ülést követően a konferencia résztvevői négy témakörben hallgathattak meg előadásokat. A „Felhasználói tapasztalatok az alapinfrastruktúrától az üzleti folyamatkezelésig” szekcióban, a Magyar Külkereskedelmi Bank, az Audi, az Accor Services és a Pannon GSM, a „Hatékony együttműködés és csoportmunka” szekcióban pedig a Fővárosi Vízművek, a T-Mobile és a Richter Gedeon mutatták be megvalósult IT beruházásaikat. A „Microsoft Business Solutions” kis- és középvállalatok számára szóló előadásai között a Marso Kft., és az XAPT, valamint a Buderus és a ZASNET adtak elő. Az „Informatikai biztonság napjainkban” szekcióban pedig, Kürti Tamás, a Kürt Rt. fejlesztési igazgatója, Kovács Balázs a Stratis, Keleti Arthur, az ICON és Paolo Cavalsassi, a Sybari regionális igazgatója tartottak előadást.

„A Microsoft projekt szerver bevezetése kapcsán szerzett tapasztalataink, hasznosak lehetnek más vállalatok számára is, akár az ipar, akár a szolgáltatási szektorban tevékenykednek” – mondta Fritsch Róbert, a Fővárosi Vízművek informatikai és ingatlangazdálkodási igazgatója. „A Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia nagyon jó alkalom arra, hogy a cégvezetők nagyobb rálátást nyerjenek a Microsoft által kínált megoldásokra, és ráébredjenek, milyen sokrétűen tudnák ezeket a technológiákat felhasználni akár saját vállalatukon belül is. A Fővárosi Vízműveknél bevezetett informatikai alapú üzleti megoldások is általában egy-egy ilyen konferencián szerzett ötlet eredményeként alakultak ki.”

A Microsoft Magyarország bízik abban, hogy a konferencián bemutatott megoldások irányadók lehetnek más vállalatok számára is, hozzájárulhatnak azok fejlődéséhez, modernizációjához, hatékonyságuk és termelékenységük növeléséhez.

Kulcsszavak: konferencia Microsoft-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01