A Deutsche Bank ügyfeleinek ismét Phishing-csapdát állítottak
Genda Csongor Zoltán, 2005. május 3. 17:06
A legutóbbi tavaly augusztusi próbálkozás után a Deutsche Bank
ügyfeleit ismét tőrbe akarják csalni a Phishing-esek. Miután a Postbank
kliensei egész héten ki voltak téve a rosszindulatú akciónak, most a
Deutsche Bank számlatulajdonosait vették célba az internetes bűnözők.
Habár meg kell hagyni, hogy a mostani szöveg kevésbé tűnik eredetinek, mivel elég helytelenül van megfogalmazva, mégis veszélyt jelenthet a hiszékeny ügyfelekre. Az is csorbítja tekintélyét az elektronikus Phishing-levélnek, hogy az nem vezet a bank lemásolt oldalára, hanem maga a levél egy HTML-űrlapként jelenik meg. Az óvatlan áldozatok itt megadhatják személyes banki adataikat, mint számlaszám, kódok, stb. A levél végén megjelenő bejelentkezési gomb azonban nem arra szolgál, hogy a manipulatív oldalra vigyen minket, hanem az összes adatunkat elküldi egy másik szerverre. Az űrlapot csak azok a e-mailezők láthatják, akik aktiválták a HML-megjelenítő opciót, s aki ezt nem tette meg, annak egyszerű szöveg formában jelenik meg a csalóka üzenet.
Kapcsolódó cikkek
- Még drágább az adatod
- Sikeresen támadták a Pentagon levelezőrendszerét
- Többszáz betörés az amerikai belbiztonsági tárca hálózatába
- Amerika üzenete Kínának: mi nyerjük meg a cyber-háborút!
- Világméretű zombitámadás
- A céges adatok fele laptop-lopás és hanyagság miatt vész el
- Felhasználói adatokat loptak a PirateBay-ről
- Meghekkelt Vista DreamScene funkció
- A vállalati csaló profilja
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
Biztonság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
2024. november 4. 13:17