Új Ricoh-embléma szeptembertől
forrás Prim Online, 2005. május 6. 11:54
A Ricoh Company Ltd. bejelentette, hogy az alapítás 70. évfordulójához közeledve 2005 szeptemberétől új, a Ricoh Group megnövekedett globális jelenlétére utaló embléma váltja fel az 1986 óta használt logót.
Az elegáns, egyszerűsödött, letisztult formájú emblémát a világszerte elismert Landor cég tervezte. A régi logo jelentése “intelligens, kemény, különleges" volt, a szókezdő R betű gyakran önmagában állva is szimbolizálta a Ricoht. Az új dizájn egyenforma, egyenrangú, lekerekített betűi az emberközpontú intelligenciára és a Ricoh által képviselt értékekre utalnak:
Az új embléma 2005. szeptembertől minden készüléken és marketinganyagon felváltja a régit.
1. A meglevő tudás felhasználásával új értékek létrehozása egyszerűen.
2. Adott igényre szabott megoldások szállítása.
3. Harmonikus együttélés a környezettel.
Az új embléma 2005. szeptembertől minden készüléken és marketinganyagon felváltja a régit.
Kapcsolódó cikkek
- Kutatási együttműködés a Ricoh és az MTA SZTAKI között
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- Újabb Ricoh Caplio R6 firmwarefrissítés
- Olcsó színes Ricoh lézernyomtató
- A Ricoh idén is kikapcsol
- Ricoh firmware-frissítések
- Sikeres évet zárt a Ricoh Hungary
- Két új nagy teljesítményű fekete-fehér A4-es lézernyomtató a Ricohtól
- Új, nagy látószögű Ricoh GX100
- 16x-osan írható kétrétegű DVD-lemez a Ricohtól