Integrált temetkezési rendszer a Synergontól
A Synergon Integrált Temetkezési Rendszere mind a kis és közepes méretű, mind a nagyobb vállalkozások számára ideális. A rendszer nemcsak a temetkezési tevékenység speciális elemeit, mint pl. temetésszervezés támogatja, hanem átfogó vállaltirányítási rendszerként integráltan kezeli a pénzügyi, számviteli és logisztikai folyamatokat is.
A rendszer két fő eleme a temetkezési, valamint a pénzügy és számviteli modul.
A temetkezési modulban történik a törzsadatok kezelése, a temetés megrendelése, számlázása és a kegyeleti kellékek és szolgáltatások beszerzése.
A törzsadatokban a rendszer részletes nyilvántartást vezet az elhunytak adatairól, a temetkezési helyekről és a kegyeleti kellékekről.
A temetési szolgáltatás megrendelésekor a rendszerben nyomon követhetők, mely ravatalozók mikor és milyen mértékben terheltek. A megrendelés felvételekor a számítógép képernyőjén is megmutathatjuk, hogy az adott koporsó hogyan néz ki, mennyibe kerül és meghatározhatjuk, hogy a temetkezés és más kegyeleti szolgáltatások lebonyolítása során milyen feladatokat és mikor kell elvégezni. A raktárkészlet menedzselése révén közvetlen ügyfélrendelésre beszerzéseket hozhatunk létre, a megrendelt kellékek útját az átvételtől a felhasználásig és a szállítói számlák beérkezéséig nyomon követhetjük.
Az SAP rendszer az általános ügyviteli tevékenységek, valamint a pénzügyi és számviteli feladatok átfogó kezelésére is megoldást nyújt. Nyilvántarthatjuk a tartozásokat, kezelhetjük a banki átutalásokat, a költségeket és bevételeket akár önálló elszámolási egységekre is könyvelhetjük. Az integrált vállaltirányítási rendszer biztosítja a vezetés számára a naprakész eredményelemzéseket, a költséghatékonysági mutatókat, valamint számos egyéb elemzési lehetőséget biztosít a temetkezési vállalkozások számára a napi üzletmenet vagy akár a speciális nyilvántartások vonatkozásában is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.