Integrált temetkezési rendszer a Synergontól
A Synergon Integrált Temetkezési Rendszere mind a kis és közepes méretű, mind a nagyobb vállalkozások számára ideális. A rendszer nemcsak a temetkezési tevékenység speciális elemeit, mint pl. temetésszervezés támogatja, hanem átfogó vállaltirányítási rendszerként integráltan kezeli a pénzügyi, számviteli és logisztikai folyamatokat is.
A rendszer két fő eleme a temetkezési, valamint a pénzügy és számviteli modul.
A temetkezési modulban történik a törzsadatok kezelése, a temetés megrendelése, számlázása és a kegyeleti kellékek és szolgáltatások beszerzése.
A törzsadatokban a rendszer részletes nyilvántartást vezet az elhunytak adatairól, a temetkezési helyekről és a kegyeleti kellékekről.
A temetési szolgáltatás megrendelésekor a rendszerben nyomon követhetők, mely ravatalozók mikor és milyen mértékben terheltek. A megrendelés felvételekor a számítógép képernyőjén is megmutathatjuk, hogy az adott koporsó hogyan néz ki, mennyibe kerül és meghatározhatjuk, hogy a temetkezés és más kegyeleti szolgáltatások lebonyolítása során milyen feladatokat és mikor kell elvégezni. A raktárkészlet menedzselése révén közvetlen ügyfélrendelésre beszerzéseket hozhatunk létre, a megrendelt kellékek útját az átvételtől a felhasználásig és a szállítói számlák beérkezéséig nyomon követhetjük.
Az SAP rendszer az általános ügyviteli tevékenységek, valamint a pénzügyi és számviteli feladatok átfogó kezelésére is megoldást nyújt. Nyilvántarthatjuk a tartozásokat, kezelhetjük a banki átutalásokat, a költségeket és bevételeket akár önálló elszámolási egységekre is könyvelhetjük. Az integrált vállaltirányítási rendszer biztosítja a vezetés számára a naprakész eredményelemzéseket, a költséghatékonysági mutatókat, valamint számos egyéb elemzési lehetőséget biztosít a temetkezési vállalkozások számára a napi üzletmenet vagy akár a speciális nyilvántartások vonatkozásában is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.