Microsoft CRM a személyzeti tanácsadásban
"A döntés meghozatala előtt alaposan át kellett gondolnunk, hogy egyedi rendszert fejlesztessünk-e, vagy kész megoldást vásároljunk. A Microsoft CRM lehetőségeinek elemzése alapján arra a következtetésre jutottunk, hogy előnyösebb, ha a kész rendszerben megvalósított lehetőségeket aknázzuk ki." - mondja Feichtinger Mónika, a cég vezetője - " Ezt erősítette meg technológiai támogató partnerünk is, az Edonette.net, amelynek csapata a Griff-CRM Kft.-vel közös projektben biztosítja a gyors használatba vételt."
A Microsoft CRM alapvetően meglévő funkciói révén már kis mértékű testreszabással is hatékonyan segítheti egy személyzeti tanácsadó cég napi operatív munkáját, mivel a személyügyi igények pontosabb és gyorsabb kielégítését teszi lehetővé, illetve megkönnyíti a megbízók és az őket kiszolgáló tanácsadó együttműködését.
"Az alaprendszer bevezetése néhány nap alatt megtörténik, jól példázva a Microsoft CRM-ben rendelkezésre álló lehetőségek kihasználhatóságát." - jegyzi meg Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. igazgatója - "Határozott célunk a jövőben a HR tanácsadó cégek szakszerű, testre szabott támogatása."
"További előny, hogy a megoldás szervesen illeszkedik a Microsoft kisvállalati támogatási rendszerébe, hiszen előnyös feltételekkel szerezhető be a teljes kisvállalkozási Microsoftos infrastruktúrát kínáló Small Business Server 2003 Premium Edition alkalmazása esetén -teszi hozzá Bölöni Péter, az új rendszer testre szabásában közreműködő Microsoft .NET fejlesztő partner, az Edonette.net értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft Management Summit 2006
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.