Xapt: megkapta a Microsoft Gold Partner minősítést

Kovács Attila, 2005. július 20. 09:36
A Microsoft Gold Certified Partner státuszát nyerte el az Xapt Hungary Kft., amely a Microsoft szerint szaktudása, tapasztalata és referenciái révén, illetve az Axapta vállalatirányítási rendszer legsikeresebb hazai képviselőjeként érdemelte ki a minősítést.
A Microsoft technológiák és eszközök használata, az Axapta vállalatirányítási rendszer forgalmazása és bevezetése területén elért sikereinek eredménye az újabb Microsoft partneri státusz megszerzése. A Microsoft Business Solutions (MBS) kompetencia mellett az e-business területre terjed ki az aranyfokozatú minősítés. A hír a Microsoft minneapolisi éves partnertalálkozójával egy időben érkezett az Xapt-hoz, amely az első olyan Microsoft Gold Certified Partner, aki elsősorban a Microsoft Business Solutions területen elért eredményeiért kapta meg ezt a címet.

A "Microsoft Partner" címek elnyerésének feltétele a meghatározott számú, vizsgázott szakembergárda és referenciabázis megléte, valamint egyéb szakmai követelmények teljesítése. Az Xapt a Microsoft Business Solutions, e-business és infrastruktúra területen nyújtja szolgáltatásait, az elmúlt években több tucat cégnél vezette be az Axapta ERP rendszert Microsoft alapinfrastruktúrával, munkatársai összesen 30 Microsoft szakvizsgával rendelkeznek.

A "Microsoft Gold Certified Partner" státusz elnyeréséhez világszerte ugyanazokat a meglehetősen szigorú feltételeket kell teljesíteni, meghatározott számú vizsgázott szakemberre, referenciára van szükség. Az Xapt Hungary Kft. már korábban teljesítette ezeket a feltételeket, és most érkezett meg az értesítés a hivatalos minősítésről. A minősítés adományozója szerint: az XAPT mélyrehatóan ismeri az Axapta rendszert és rendelkezik annak implementációs tapasztalatával. A Microsoft Magyarország a továbbiakban is számít a cég szakértelmére az ügyfelek megelégedettségét szolgáló ERP bevezetésekben.
Kulcsszavak: Xapt-hu

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51