SOA egyszerűen: megjelent az AquaLogic Service Bus

forrás Prim Online, 2005. szeptember 3. 10:33
A BEA AquaLogic Service Bus 2.0 felgyorsítja a szolgáltatásorientált architektúrák (SOA) heterogén informatikai környezetben való üzembe helyezését, leegyszerűsíti ezek kezelését. Segítségével könnyűvé válik a szolgáltatások konfigurálása, összekapcsolása és menedzselése - adta hírül az Alerant Rt., a BEA-termékek magyarországi disztribútora.
"Napjaink vállalatai számára kihívás, hogy informatikai hátterük képes legyen az üzleti elvárásokkal összhangban biztosítani az új szolgáltatásokat. Ehhez olyan intelligens szolgáltatás-infrastruktúra platformra van szükségük, mely segítségével megbízható módon végezhető el az integráció az eleve heterogén informatikai környezetekben, valamint megvalósítható a szolgáltatások vállalati szintű újrahasznosítása. A BEA AquaLogic Service Bus ilyen platformot nyújt a szolgáltatások integrációjához és életciklusuk kezeléséhez" - nyilatkozta Rob Levy, a BEA Systems termékfejlesztési stratégiáért felelős igazgatóhelyettese.

A BEA AquaLogic Service Bus a szolgáltatások regisztrálásához, folyamatos felügyeletéhez és életciklus-kezeléséhez szükséges képességekkel rendelkezik. Intelligens üzenetküldő, routing és átalakító képességével támogatja a heterogén végpontokon való használatot. Egyetlen termékben egyesíti a vállalati szolgáltatásokat kezelő buszok integrációs jellemzőit és az operációs szintű szolgáltatáskezelést, ezzel a szolgáltatásorientált architektúra egészére kiterjedően felgyorsítja a megosztott szolgáltatások konfigurálását és üzembe helyezését, valamint egyszerűsíti azok éppen futó műveleteit. A BEA AquaLogic Service Bus dinamikus útvonalválasztást, protokollok közötti konverziót, irányítást, illetve átalakítást nyújt egy olyan metaadat-vezérelt konfiguráció révén, amely megkönnyíti a változások bevezetését, mivel a szolgáltatások kezelésének feladatát átveszi maguktól a szolgáltatási végpontoktól, és így lendületes, az igényekhez alkalmazkodó SOA-infrastruktúrát teremt.

A BEA AquaLogic Service Bus a BEA szolgáltatás-infrastruktúra termékcsaládjának kulcsfontosságú része. Az AquaLogic termékcsalád bármely üzleti informatikai környezetben lehetővé teszi a szolgáltatás-orientált architektúra sikeres üzembe állítását, biztosítja, hogy az egyes szolgáltatások azonosíthatók, rögzíthetők és kezelhetők legyenek, illetve összetett alkalmazásokat és folyamatokat lehessen összeállítani belőlük.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01