SOA egyszerűen: megjelent az AquaLogic Service Bus
A BEA AquaLogic Service Bus a szolgáltatások regisztrálásához, folyamatos felügyeletéhez és életciklus-kezeléséhez szükséges képességekkel rendelkezik. Intelligens üzenetküldő, routing és átalakító képességével támogatja a heterogén végpontokon való használatot. Egyetlen termékben egyesíti a vállalati szolgáltatásokat kezelő buszok integrációs jellemzőit és az operációs szintű szolgáltatáskezelést, ezzel a szolgáltatásorientált architektúra egészére kiterjedően felgyorsítja a megosztott szolgáltatások konfigurálását és üzembe helyezését, valamint egyszerűsíti azok éppen futó műveleteit. A BEA AquaLogic Service Bus dinamikus útvonalválasztást, protokollok közötti konverziót, irányítást, illetve átalakítást nyújt egy olyan metaadat-vezérelt konfiguráció révén, amely megkönnyíti a változások bevezetését, mivel a szolgáltatások kezelésének feladatát átveszi maguktól a szolgáltatási végpontoktól, és így lendületes, az igényekhez alkalmazkodó SOA-infrastruktúrát teremt.
A BEA AquaLogic Service Bus a BEA szolgáltatás-infrastruktúra termékcsaládjának kulcsfontosságú része. Az AquaLogic termékcsalád bármely üzleti informatikai környezetben lehetővé teszi a szolgáltatás-orientált architektúra sikeres üzembe állítását, biztosítja, hogy az egyes szolgáltatások azonosíthatók, rögzíthetők és kezelhetők legyenek, illetve összetett alkalmazásokat és folyamatokat lehessen összeállítani belőlük.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.