Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
A BEA AquaLogic Pathways segítségével olyan intelligens kereső megoldásokat hozhatunk létre, melyekkel azonosíthatók és megoszthatók az információk és tapasztalatok. Az eszköz ötvözi a tartalomcímkézés, a könyvjelző használat, az aktivitáselemzés és természetesen a keresők módszereit annak érdekében, hogy a felhasználók a legmegfelelőbb információt érjék el. Egy listát hoz létre, mely a felhasználói tevékenységek alapján rangsorolja a találatokat, többek közt a szerző munkássága, a címkék, az olvasottság alapján. A választásnál segít, hogy a találatoknál láthatjuk a saját és a mások által adott minősítéseket is.
A BEA AquaLogic Ensemble a Web 2.0 megoldásokat támogató informatikai szakemberek számára nyújt segítséget. Keretrendszerében az alkalmazások, komponensek, programkész funkciók egységesen publikálhatók a felhasználók számára és menedzselhetők tekintet nélkül a fejlesztési platformra, nyelvre és üzemeltetési környezetre. Amennyiben valamelyik elemnek szüksége van rá, biztonsági funkciókat, szerep-alapú jogosultsági rendszert, valamint használatelemzési szolgáltatást is biztosít számára az eszköz.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
- Az Index megvette a Videobombot
- YouTube-tilalom az amerikai hadseregben
- Közösségi portál a Pannontól
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.