Windows XP Service Pack 3 a Vista után
A szervizcsomaggal kapcsolatban egyelőre nem közöltek részleteket – a tavaly szeptemberben kiadott Service Pack 2 jelentős újításokat tartalmazott, elsősorban a biztonság terén. Laurent Delaporte, szintén a Microsoft France részéről elmondta, hogy a régebbi szoftverváltozatokhoz kibocsátott frissítőcsomagok általában tartalmaznak egyes elemeket az új verzióból is, ami ezek szerint nyilván a Windows XP SP3 és a Vista esetében sem lesz másként.
Kapcsolódó cikkek
- 15 rést javít a Microsoft 6 biztonsági frissítése
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Felzárkóztató frissítés az Office 2003-hoz, javítás a Windows Installerhez
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
- Férgek használják ki a Windows DNS-hibát; javítás csak májusban lesz
- Javítatlan Windows DNS hibával élnek vissza
- 0. napos hiba Word 2007-ben
- Eggyel több javítás érkezik a Windowshoz
- 5 Microsoft biztonsági frissítés kedden
szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver
A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.
Dedikált e-könyv
Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.
Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás
A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)
Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.
Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.