Kapsch: bővíti az autópályadíj-számlázó berendezések exportját
MTI Sajtóadatbank, 2005. november 17. 09:34
A magyarországi érdekeltséggel is rendelkező osztrák Kapsch távközlési berendezéseket, valamint vasúti, közúti irányító rendszereket gyártó cég ismét nyereséges lett a 2004/2005-ös üzleti évben a takarékossági program és a mintegy ezerfős leépítést követően. A társaság újra vállalatfelvásárlásra készül, s nagy reményeket fűz a személyautók autópályadíj-számlázására kifejlesztett berendezés exportjától.
A Kapsch egyebek mellett Csehországban és Szlovákiában pályázik a rendszer kiépítésére, eddig 30 országban száz autópályadíj-számlázó rendszert épített ki.
A családi vállalkozás a márciussal végződött 2004/2005-ös üzleti évben 353,8 millió euró árbevételre, és 18,3 millió euró üzemi eredményre tett szert, s 2002-ben még 44,2 millió volt a vesztesége.
A vállalat a már meglévő magyarországi és horvátországi kutatóközpontjai mellett Oroszországban is tervez létrehozni egyet.
A családi vállalkozás a márciussal végződött 2004/2005-ös üzleti évben 353,8 millió euró árbevételre, és 18,3 millió euró üzemi eredményre tett szert, s 2002-ben még 44,2 millió volt a vesztesége.
A vállalat a már meglévő magyarországi és horvátországi kutatóközpontjai mellett Oroszországban is tervez létrehozni egyet.
Kulcsszavak: Kapsch
Kapcsolódó cikkek
- Kapsch BCM50 IP telefonrendszer a BMGE laboratóriumában
- Fiókcéget alapít Magyarországon a IT-biztonsággal foglalkozó phion
- A Kapsch is indul a magyar e-útdíjfizetési tenderen
- Kapsch CarrierCom-OCILION: stratégiai partnerség az interaktív televíziózás elterjesztéséért
- Gondolatok az IP-misszióról
- Cseh Versenyhivatal: A Kapsch építheti az autópályadíj-beszedő rendszert
- A cseh kormányfő felülvizsgáltatja a Kapsch 640 millió eurós megbízását
- Kapsch: 640 millió eurós cseh megbízás autópályadíj-rendszer felszerelésére
- IP kommunikáció Kapsch módra
- A Kapsch Magyarországon nyitja meg a következő képviseletét
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Lissák Laura készen áll az anyaságra
2024. 11. 05
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
2024. 11. 05