A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta

forrás Prim Online, 2005. november 21. 19:14
A Robert Bosch Kft. Budapest, mely a Magyarországon már több mint 6 ezer munkatársat számláló Bosch csoport tagvállalata, az update software Magyarország marketing.manager megoldását választotta Junkers termékei fűtéstechnikai területen történő értékesítéséhez.
Az update software Magyarország Kft. a bécsi székhelyű update software AG leányvállalata, mely Európa egyik vezető CRM megoldás szolgáltatója. A marketing.manager megoldástól azt várja a Bosch, hogy tovább javul a szervizszolgáltatása a közvetlen és a közvetett ügyfelek körében egyaránt. A Robert Bosch Kft. Budapest úgy tervezi, hogy a Junkers üzletágban a cég közvetlen partnerei, számos közvetett ügyfél és több mint 1000 szerelő körében alkalmazza a CRM megoldást. A CRM további felhasználási területe az exkluzív szolgáltatások és más fűtéssel kapcsolatos témák célzott ajánlása lesz a végfelhasználók körében.

A Junkers szerelők számára mutatkozó előny abban nyilvánul meg, hogy az új CRM megoldás segítségével célzott információkhoz és ajánlatokhoz juthatnak a Junkers termékekkel kapcsolatban. Ezidáig erre kapacitás hiányában nem volt lehetőség. A marketing.manager segítségével a Bosch az exkluzív Junkers Szerelői Klubjának gondozását is el kívánja látni. Az ügyfelek saját ügyfélkártyája azonnal felvilágosítást nyújt a velük kapcsolatos tevékenységekről és az aktuális pontegyenlegükről. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32