SAP Business One: Kevesebb mint egy év, több mint 100 ügyfél
forrás Prim Online, 2005. november 23. 14:48
Az SAP Hungary Kft. bejelentette, hogy a magyar piacon 2004.
novemberétől elérhetővé vált SAP Business One ügyviteli rendszert
alkalmazó ügyfeleinek száma meghaladta a százat. Az SAP Hungary egy
évvel ezelőtt kezdte értékesíteni Magyarországon a kis- és
középvállalatoknak szánt integrált vállalatirányítási szoftverét,
amelyet az elmúlt 12 hónapban már több, mint száz ügyfél választott
vállalati folyamatai ésszerűsítésére.
Az SAP Business One egyértelműen sikeres piaci bevezetését egyéves előkészítés előzte meg. Az SAP felmérte, hogy a közepes- és kisvállalatok elvárásai mennyiben különböznek a nagyvállalatokétól, majd ez alapján alakította ki megbízható partnervállalati körét. Az SAP Business One-t ma már közel 30 bevezető partner forgalmazza. A siker tehát nem önmagában az SAP szoftver érdeme, hanem nagyban köszönhető az SAP és a minősített partnervállalatok közötti szoros együttműködésnek is.
A kis – és közepes vállalatok számára létkérdés, hogy az egyre élesedő piaci versenyben képesek legyenek lépést tartani a technológiai fejlődéssel, amelynek segítségével versenyelőnyre tehetnek szert. Az elavult rendszerek alkalmazásának számos negatív hatása van az üzletmenetre, ezek közül a legfontosabb, hogy az elkülönült, szigetszerű rendszerekből adódó információs „rés” gyakran hat hátrányosan az üzleti folyamatokra, ami bevételek elmaradásához vezethet.
Az SAP célja, hogy a kis- és közepes vállalatok olyan rendszert alkalmazzanak, amely optimalizálja az üzleti folyamatokat, csökkenti a működési költségeket, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák régi, bevált ügyfeleiket és újakat szerezzenek. Az SAP Business One magában egyesíti mindezen tulajdonságokat, így csökkenti a teljes rendszerköltséget, növeli a nyereségességet, és mivel kifejezetten az üzleti fejlődés támogatására alakították ki, így jobb befektetés- megtérülést eredményez.
A szoftver folyamatos fejlődését mutatja, hogy már itthon is a második verziót használhatják az ügyfelek. Az új verzió megjelenésével az alapszoftver több területen is bővült, de természetesen az SAP Business One-hoz az elmúlt év során a bevezető partnerek is készítettek egyedi megoldásokat, így van már például PDA-n keresztül elérhető mobil-kliens megoldás vagy bérszámfejtő modul is.
Az SAP tapasztalatai azt mutatják, hogy az SAP Business One értékesítésének területi megoszlását illetően felhasználóik közel fele fővárosi. A mintegy száz ügyfél 50%-a a kereskedelmi és szolgáltatói szektorból érkezett, ám találhatóak közöttük elektronikai és high-tech iparban, építőiparban és FMCG ágazatban működők is. Ezen kívül használják a szoftvert a médiában, a szállítmányozás területén, a távközlésben, sőt, még egy magánkórház is megvásárolta az SAP Business One-t.
„Az elmúlt egy évben elért sikerekben az is nagy szerepet játszik, hogy nemcsak egy jó szoftvert kínálunk, hanem megfelelő partnerhálózattal is rendelkezünk” – nyilatkozta Kézdy Gergely, az SAP Business One értékesítési menedzsere. „Az ügyfelek visszajelzései pozitívak, s maga az a tény, hogy több mint száz SAP Business One-t installáltak az elmúlt alig egy év alatt, igazolja, hogy valós igény van a piacon egy ilyen szoftverre” – tette hozzá.
A kis – és közepes vállalatok számára létkérdés, hogy az egyre élesedő piaci versenyben képesek legyenek lépést tartani a technológiai fejlődéssel, amelynek segítségével versenyelőnyre tehetnek szert. Az elavult rendszerek alkalmazásának számos negatív hatása van az üzletmenetre, ezek közül a legfontosabb, hogy az elkülönült, szigetszerű rendszerekből adódó információs „rés” gyakran hat hátrányosan az üzleti folyamatokra, ami bevételek elmaradásához vezethet.
Az SAP célja, hogy a kis- és közepes vállalatok olyan rendszert alkalmazzanak, amely optimalizálja az üzleti folyamatokat, csökkenti a működési költségeket, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák régi, bevált ügyfeleiket és újakat szerezzenek. Az SAP Business One magában egyesíti mindezen tulajdonságokat, így csökkenti a teljes rendszerköltséget, növeli a nyereségességet, és mivel kifejezetten az üzleti fejlődés támogatására alakították ki, így jobb befektetés- megtérülést eredményez.
A szoftver folyamatos fejlődését mutatja, hogy már itthon is a második verziót használhatják az ügyfelek. Az új verzió megjelenésével az alapszoftver több területen is bővült, de természetesen az SAP Business One-hoz az elmúlt év során a bevezető partnerek is készítettek egyedi megoldásokat, így van már például PDA-n keresztül elérhető mobil-kliens megoldás vagy bérszámfejtő modul is.
Az SAP tapasztalatai azt mutatják, hogy az SAP Business One értékesítésének területi megoszlását illetően felhasználóik közel fele fővárosi. A mintegy száz ügyfél 50%-a a kereskedelmi és szolgáltatói szektorból érkezett, ám találhatóak közöttük elektronikai és high-tech iparban, építőiparban és FMCG ágazatban működők is. Ezen kívül használják a szoftvert a médiában, a szállítmányozás területén, a távközlésben, sőt, még egy magánkórház is megvásárolta az SAP Business One-t.
„Az elmúlt egy évben elért sikerekben az is nagy szerepet játszik, hogy nemcsak egy jó szoftvert kínálunk, hanem megfelelő partnerhálózattal is rendelkezünk” – nyilatkozta Kézdy Gergely, az SAP Business One értékesítési menedzsere. „Az ügyfelek visszajelzései pozitívak, s maga az a tény, hogy több mint száz SAP Business One-t installáltak az elmúlt alig egy év alatt, igazolja, hogy valós igény van a piacon egy ilyen szoftverre” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49