SAP Business One: Kevesebb mint egy év, több mint 100 ügyfél
A kis – és közepes vállalatok számára létkérdés, hogy az egyre élesedő piaci versenyben képesek legyenek lépést tartani a technológiai fejlődéssel, amelynek segítségével versenyelőnyre tehetnek szert. Az elavult rendszerek alkalmazásának számos negatív hatása van az üzletmenetre, ezek közül a legfontosabb, hogy az elkülönült, szigetszerű rendszerekből adódó információs „rés” gyakran hat hátrányosan az üzleti folyamatokra, ami bevételek elmaradásához vezethet.
Az SAP célja, hogy a kis- és közepes vállalatok olyan rendszert alkalmazzanak, amely optimalizálja az üzleti folyamatokat, csökkenti a működési költségeket, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák régi, bevált ügyfeleiket és újakat szerezzenek. Az SAP Business One magában egyesíti mindezen tulajdonságokat, így csökkenti a teljes rendszerköltséget, növeli a nyereségességet, és mivel kifejezetten az üzleti fejlődés támogatására alakították ki, így jobb befektetés- megtérülést eredményez.
A szoftver folyamatos fejlődését mutatja, hogy már itthon is a második verziót használhatják az ügyfelek. Az új verzió megjelenésével az alapszoftver több területen is bővült, de természetesen az SAP Business One-hoz az elmúlt év során a bevezető partnerek is készítettek egyedi megoldásokat, így van már például PDA-n keresztül elérhető mobil-kliens megoldás vagy bérszámfejtő modul is.
Az SAP tapasztalatai azt mutatják, hogy az SAP Business One értékesítésének területi megoszlását illetően felhasználóik közel fele fővárosi. A mintegy száz ügyfél 50%-a a kereskedelmi és szolgáltatói szektorból érkezett, ám találhatóak közöttük elektronikai és high-tech iparban, építőiparban és FMCG ágazatban működők is. Ezen kívül használják a szoftvert a médiában, a szállítmányozás területén, a távközlésben, sőt, még egy magánkórház is megvásárolta az SAP Business One-t.
„Az elmúlt egy évben elért sikerekben az is nagy szerepet játszik, hogy nemcsak egy jó szoftvert kínálunk, hanem megfelelő partnerhálózattal is rendelkezünk” – nyilatkozta Kézdy Gergely, az SAP Business One értékesítési menedzsere. „Az ügyfelek visszajelzései pozitívak, s maga az a tény, hogy több mint száz SAP Business One-t installáltak az elmúlt alig egy év alatt, igazolja, hogy valós igény van a piacon egy ilyen szoftverre” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.