SAP Business One: Kevesebb mint egy év, több mint 100 ügyfél

forrás Prim Online, 2005. november 23. 14:48
Az SAP Hungary Kft. bejelentette, hogy a magyar piacon 2004. novemberétől elérhetővé vált  SAP Business One ügyviteli rendszert alkalmazó ügyfeleinek száma meghaladta a százat. Az SAP Hungary egy évvel ezelőtt kezdte értékesíteni Magyarországon a kis- és középvállalatoknak szánt integrált vállalatirányítási szoftverét, amelyet az elmúlt 12 hónapban már több, mint száz ügyfél választott vállalati folyamatai ésszerűsítésére.
Az SAP Business One egyértelműen sikeres piaci bevezetését egyéves előkészítés előzte meg. Az SAP felmérte, hogy a közepes- és kisvállalatok elvárásai mennyiben különböznek a nagyvállalatokétól, majd ez alapján alakította ki megbízható partnervállalati körét. Az SAP Business One-t ma már közel 30 bevezető partner forgalmazza. A siker tehát nem önmagában az SAP szoftver érdeme, hanem nagyban köszönhető az SAP és a minősített partnervállalatok közötti szoros együttműködésnek is.

A kis – és közepes vállalatok számára létkérdés, hogy az egyre élesedő piaci versenyben képesek legyenek lépést tartani a technológiai fejlődéssel, amelynek segítségével versenyelőnyre tehetnek szert. Az elavult rendszerek alkalmazásának számos negatív hatása van az üzletmenetre, ezek közül a legfontosabb, hogy az elkülönült, szigetszerű rendszerekből adódó információs „rés” gyakran hat hátrányosan az üzleti folyamatokra, ami bevételek elmaradásához vezethet.

Az SAP célja, hogy a kis- és közepes vállalatok olyan rendszert alkalmazzanak, amely optimalizálja az üzleti folyamatokat, csökkenti a működési költségeket, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák régi, bevált ügyfeleiket és újakat szerezzenek. Az SAP Business One magában egyesíti mindezen tulajdonságokat, így csökkenti a teljes rendszerköltséget, növeli a nyereségességet, és mivel kifejezetten az üzleti fejlődés támogatására alakították ki, így jobb befektetés- megtérülést eredményez.

A szoftver folyamatos fejlődését mutatja, hogy már itthon is a második verziót használhatják az ügyfelek. Az új verzió megjelenésével az alapszoftver több területen is bővült, de természetesen az SAP Business One-hoz az elmúlt év során a bevezető partnerek is készítettek egyedi megoldásokat, így van már például PDA-n keresztül elérhető mobil-kliens megoldás vagy  bérszámfejtő modul is.

Az SAP tapasztalatai azt mutatják, hogy az SAP Business One értékesítésének területi megoszlását illetően felhasználóik közel fele fővárosi. A mintegy száz ügyfél 50%-a a kereskedelmi és szolgáltatói szektorból érkezett, ám találhatóak közöttük  elektronikai és high-tech iparban, építőiparban és FMCG ágazatban működők is. Ezen kívül használják a szoftvert a médiában, a szállítmányozás területén, a távközlésben, sőt, még egy magánkórház is megvásárolta az SAP Business One-t.

„Az elmúlt egy évben elért sikerekben az is nagy szerepet játszik, hogy nemcsak egy jó szoftvert kínálunk, hanem megfelelő partnerhálózattal is rendelkezünk” – nyilatkozta Kézdy Gergely, az SAP Business One értékesítési menedzsere. „Az ügyfelek visszajelzései pozitívak, s maga az a tény, hogy több mint száz SAP Business One-t installáltak az elmúlt alig egy év alatt, igazolja, hogy valós igény van a piacon egy ilyen szoftverre” – tette hozzá.

Kulcsszavak: ügyvitel SAP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01