Átalakul az emberi erőforrás-menedzsment képzés a BGF-n
Stratégiai megállapodást kötött a NEXON és a Budapesti Gazdasági Főiskola
A stratégiai együttműködés eredményeként a jövőben a BGF-en belül a NEXON támogatásával „Humán Labor” jön létre, ahol a kompetencia-menedzsment tárgy keretein belül a humáninformatikai rendszerek gyakorlati megismerésére nyílik lehetőség. Az oktatáshoz a NEXON előadót is biztosít, ezen kívül a közös munka kiterjed egy Kompetencia-menedzsment című, 2006-ra előirányzott kiadvány elkészítésére is. A NEXON ugyancsak támogatja a főiskola oktatóinak humánerőforrás-menedzsmenttel kapcsolatos tudományos tevékenységét, illetve szakmai gyakorlati képzőhelyeket is biztosít a hallgatók számára. A megállapodás további fontos eleme, hogy NEXON a BGF felé nyújtott humáninformatikai szolgáltatások körét bővíti, ami elősegíti, hogy a főiskolai hallgatók megszerezzék a munkaerő-piaci kapcsolattartáshoz, elhelyezkedéshez és a sikeres karrierépítéshez szükséges kompetenciákat.
„Szem előtt tartjuk hallgatóink karrier- és elhelyezkedési esélyeinek javítását, így az ország legnagyobb szakfőiskolájaként küldetésünknek tekintjük, hogy hazai és külföldi partnereink bevonásával erőforrásokat koncentráljunk a főiskolai képzés munkaerő-piaci igényekhez történő illesztésére. A NEXON-nal kötött megállapodás is ezt a stratégiai célt szolgálja.” - nyilatkozta a megállapodással kapcsolatban Dr. Roóz József, a Budapesti Gazdasági Főiskola rektora.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy részt vállalhatunk a Főiskola stratégiai céljainak megvalósításában. A NEXON az együttműködés keretében biztosítja, hogy a hallgatók a gyakorlatban is megismerjék az emberi erőforrás-menedzsmentben használatos legkorszerűbb informatikai megoldásokat – többek között a napokban bemutatott új toborzási, kiválasztási szoftverünket, a nexONJob-ot –, és kellő szintű jártasságra tegyenek szert azok használatában.” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Új generációs HR szoftver
- Három osztállyal indul ősztől az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- SharePoint portál az ELTE-n
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.