Az online marketingről a TV-Híradóban
Az online reklám hatékonysága nem csak az interaktív lehetőségekben, a hirdetett termék esetleg azonnali megvásárlásában rejlik, hanem elsősorban abban, hogy ellentétben más médiareklámokkal, itt egyenként lehet szólni a weboldalak látogatóihoz, végső soron egy kétmillió unique visitorra tervezett kampány esetén akár kétmillióféle kreatívot is meg lehet jeleníteni. Természetesen erre nincs szükség, de arra mindenképp, hogy másképp (és mást) kínáljon a hirdető a férfiaknak és a nőknek, a döntéshozóknak és a tanulóknak, az idősebbeknek és a fiataloknak, a vidéken és a fővárosban élőknek, netán a külföldieknek. Az online reklám hatékonyságának titka az úgynevezett adserver, vagyis a hirdetéskiszolgáló program szofisztikáltságában van, minél sokoldalúbban tudja a kampányokat menedzselni a szoftver, annál több minden érhető el általa. Az Adverticum Adserverben (http://www.adverticum.com) sok korábban is meglévő targetálásái lehetőség mellé a közelmúltban készült el a felhasználói adatbázis szerinti hirdetéskiszolgálás, vagyis a felhasználó - ha a saját gépén már bejelentkezett mondjuk egy levelezőrendszerbe vagy más adatbázisba, ahol rögzítve van egy sor adat róla - a róla szóló információk függvényében kapja a reklámot, akár több más idegen weboldalon is.
Ugyancsak viszonylag friss szolgáltatás, hogy az Adverticum Adserver által mért látogatottsági, hirdetéskapacitási adatok (azon site-ok esetében, amelyek erre engedélyt adtak) megjelennek a http://ad.hu weboldalon. Itt látható az is, hogy az Adverticum Adserver által kiszolgált oldalak heti látogatóinak száma ma már 2,7 és 3 millió között mozog, vagyis bizonyosan minden internetezőhöz eljutnak az online hirdetők által célba juttatni kívánt üzenetek.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.