rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége

forrás Prim Online, 2006. január 1. 14:03
A rEVOLUTION Software ügyfelei kifejezetten elégedettek a céggel - derül ki abból az ügyfél-elégedettségi felmérésből, amelyet a vállalat immár a harmadik évben készített el az ISO-minősítésében foglaltaknak megfelelően. A cég tudatos termék- és szolgáltatásfejlesztési programjának köszönhetően a 2005-ös felmérésben vizsgált összes terület átlagpontszáma a 10-es skála legfelső ötödébe esett, és 2004-hez képest szinte kivétel nélkül minden téren nőtt az elégedettség mértéke.
Az informatikai piacon az ügyviteli, a CRM- és integrált szoftvereiről ismert, azok fejlesztésével, értékesítésével és hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokkal foglalkozó rEVOLUTION Software Kft. az ISO 9001:2000 minősítés keretében megfogalmazott minőségi célok egyik legfontosabb mérőszámaként a vevői elégedettséget választotta, amelyet kérdőíves formában 2003 júliusától vizsgálnak. Minden Iroda ++ és Zenit ügyviteli rendszert, valamint rEVOLUTION CRM-megoldást használó ügyfél kérdőíven, egy 10 fokú skálán értékelte a szoftverek szállítóját.

A közel 250 cégnek kiküldött kérdőív alapján a rEVOLUTION Software-rel a partnerek alapvetően elégedettek, sőt az első - 2003-as - méréshez képest folyamatos javulás érzékelhető. Az általános elégedettség átlagértéke a pozitív tartomány legfelső részében helyezkedik el, 10-es skálán a 8,5-ös értéknél. Ez a 2004-es eredményhez képest 0,67 pontos javulást mutat. Ezeket az értékeket ezúttal egyformán eredményezte az Iroda++, a Zenit- és a CRM szoftvereket használók összességében igen kedvező véleménye.

Minden tekintetben pozitívan változott a rEVOLUTION-nal kapcsolatos elégedettségi tényezők megítélése: nemcsak az ügyfélbarátság és profizmus tekintetében pozitív továbbra is a megítélés, hanem immár egyértelműen nagyon kedvezően minősítik az ügyfelek a céget a gyors reagálás és a megbízhatóság, valamint a kiszámíthatóság tekintetében is.

A felhasználók már a bevezetést követően érzékelik az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, a korábbi évekhez képest itt is további javulás mutatkozott abban a tekintetben, hogy mennyivel vált cégük a rendszer hatására átláthatóbbá, könnyebben irányíthatóvá, illetve mennyivel lett cégük működése megbízhatóbb, gyorsabb és a lényegre, az üzletre koncentráló.

Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszerrel kapcsolatban az ügyfelek úgy látják, hogy a szolgáltatások színvonala tartósan felzárkózott a termék színvonalához. Az egyes jellemzők közül legpozitívabban továbbra is a termék stabilitásáról és gyorsaságáról nyilatkoztak. A szolgáltatásoknál a munkatársak felkészültségét, problémamegoldó-képességét értékelték kiemelkedőnek.

A telefonos helpdesk megítélése és az oktatások szakmai színvonala is jelentősen javult, köszönhetően az új telefonközpont elmúlt évi üzembe helyezésének, amellyel jelentősen egyszerűsödött a segítséget nyújtó kollégák elérhetősége is.

A szoftverfrissítések hasznosságával, gyakoriságával szintén a korábbinál magasabb az elégedettség mértéke, ennek dokumentációját azonban a korábbinál kissé kevésbé pozitívan értékelték.
Kulcsszavak: CRM Revolution

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59