Új kereskedelmi igazgatókat nevezett ki a Lenovo
forrás Prim Online, 2006. január 17. 13:00
A Lenovo Magyarország Lukács Anitát és Barcsi Miklóst nevezte ki a
végfelhasználói, valamint a viszonteladói üzletág kereskedelmi
igazgatójának posztjára 2006. január 1-i kezdéssel.
Lukács Anita a Külkereskedelmi Főiskola áruforgalmi szakának elvégzését követően 1991 augusztusától 2005 augusztusáig az IBM Magyarországi Kft. PC-üzletágánál dolgozott. Itt 5 éven át a kiemelt partnerekkel való kapcsolattartásért és a projektek kezeléséért volt felelős. 1996-tól 3 évig az IBM által kiajánlott nagy tenderekkel foglalkozott, míg 1999-től 2003-ig a direkt üzletág megteremtése kötötte le az idejét. Ebben a munkakörben kiemelt szerepet kapott a nemzetközi ügyfelek feltérképezése és kezelése, vásárlásaik felfuttatása.
2005. augusztus 1-től csatlakozott az IBM PC-üzletágából létrejött Lenovo Magyarország csapatához, ahol az elsősorban banki és biztosítási fókuszú, helyi és nemzetközi ügyfelek területén tevékenykedett. Kiváló munkája elismeréseképp 2006. január 1-től őt nevezték ki a végfelhasználói üzletág kereskedelmi igazgatójává.
Barcsi Miklós a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskola befejezése után az Olivetti magyarországi leányvállalatánál kezdte meg pályafutását kereskedelmi képviselőként. Ezt követően a Xerox Magyarország Kft-hez csatlakozott, ahol egy akkor indult új terület, az asztali nyomtatók értékesítésével foglalkozó üzletág vezetője lett.
1999-ben szerződött az IBM Magyarországi Kft-hez, ahol számos, a partneri értékesítés köréhez kapcsolódó munkakör után 2001-ben a személyi számítógép üzletágnál a nagykereskedelmi partnerekért lett felelős. 2005 augusztusától ő is a frissen alakult Lenovo Magyarországhoz került, ahol tapasztalatának és széleskörű ismereteinek köszönhetően 2006. január 1-vel ő lett a viszonteladói üzletág kereskedelmi igazgatója.
2005. augusztus 1-től csatlakozott az IBM PC-üzletágából létrejött Lenovo Magyarország csapatához, ahol az elsősorban banki és biztosítási fókuszú, helyi és nemzetközi ügyfelek területén tevékenykedett. Kiváló munkája elismeréseképp 2006. január 1-től őt nevezték ki a végfelhasználói üzletág kereskedelmi igazgatójává.
Barcsi Miklós a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskola befejezése után az Olivetti magyarországi leányvállalatánál kezdte meg pályafutását kereskedelmi képviselőként. Ezt követően a Xerox Magyarország Kft-hez csatlakozott, ahol egy akkor indult új terület, az asztali nyomtatók értékesítésével foglalkozó üzletág vezetője lett.
1999-ben szerződött az IBM Magyarországi Kft-hez, ahol számos, a partneri értékesítés köréhez kapcsolódó munkakör után 2001-ben a személyi számítógép üzletágnál a nagykereskedelmi partnerekért lett felelős. 2005 augusztusától ő is a frissen alakult Lenovo Magyarországhoz került, ahol tapasztalatának és széleskörű ismereteinek köszönhetően 2006. január 1-vel ő lett a viszonteladói üzletág kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- Távozik a Yahoo elnöke
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- EDS: változás a kommunikációban
- Új pr munkatárs a Sakkomnál