MonDoc ügyiratkezelés az építőiparban
forrás Prim Online, 2006. január 17. 18:27
Sikeresen befejeződött a csaknem 10 milliárd forint forgalmú, több mint 250 dolgozót foglalkoztató Maszer építőipari kivitelező társaságnál a MonDoc System elektronikus ügyiratkezelő rendszer bevezetése. Újdonsága, hogy ezúttal a Montana Rt. a teljes építőipari projektek életciklusát lefedő elektronikus ügyiratkezelő rendszert vezetett be.
A MonDoc System-ben minden ügyfelünk megtalálja a számára legkedvezőbb, leghasznosabb funkciókat. A rendszer bevezetése során pedig a Montana a jól bevált modulokból testre szabott változatot épít. – kommentálta a sikeres átadást Kun Éva, a Montana Rt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Az építőipari projektek különböző fázisai, a kivitelezéssel kapcsolatos információk a MonDoc System-nek köszönhetően a földrajzilag és szervezetileg elkülönülő helyeken is (pl. építési területeken) egységesen működtethetőek és a tárolt adatok kezelhetővé váltak. Az elektronikus ügyiratkezelés hiánya ügyviteli zavarokat okozhat, számtalan esetben párhuzamosságok alakulhatnak ki a folyó ügyek intézésében, a dokumentumok visszakereshetősége nehézségekbe ütközhet, a határidők manuális kezelése indokolatlan csúszásokhoz is vezethet. A MonDoc System segítségével az ilyen jellegű problémák könnyen kiküszöbölhetőek.
Az egységes, könnyedén megtanulható felhasználói felületnek köszönhetően a Maszer munkatársai különösen gyorsan elsajátították a szükséges ismereteket. A már működő MonDoc System minden részletre kiterjedő megoldást nyújt a Maszer Rt. vállalatirányítási ügyvitelének működtetésére.
Az építőipari projektek különböző fázisai, a kivitelezéssel kapcsolatos információk a MonDoc System-nek köszönhetően a földrajzilag és szervezetileg elkülönülő helyeken is (pl. építési területeken) egységesen működtethetőek és a tárolt adatok kezelhetővé váltak. Az elektronikus ügyiratkezelés hiánya ügyviteli zavarokat okozhat, számtalan esetben párhuzamosságok alakulhatnak ki a folyó ügyek intézésében, a dokumentumok visszakereshetősége nehézségekbe ütközhet, a határidők manuális kezelése indokolatlan csúszásokhoz is vezethet. A MonDoc System segítségével az ilyen jellegű problémák könnyen kiküszöbölhetőek.
Az egységes, könnyedén megtanulható felhasználói felületnek köszönhetően a Maszer munkatársai különösen gyorsan elsajátították a szükséges ismereteket. A már működő MonDoc System minden részletre kiterjedő megoldást nyújt a Maszer Rt. vállalatirányítási ügyvitelének működtetésére.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39