Epson Fotóművészeti Díj - másodszor
Henning Ohlsson, az Epson Deutschland GmbH vezérigazgatója elmondta: "Nagyon örülünk annak, hogy hatalmas visszhangja volt az Epson Fotóművészeti Díjának, amellyel ki tudjuk tölteni a fiatal művészek támogatása terén tátongó űrt. Az őket támogatni kívánó tevékenységünk 2006-ban is tovább folytatódik, és 2006 őszén, az ART COLOGNE kiállításon csúcsosodik majd ki, ahol kiváló lehetőséget kínálunk a fiatal művészek számára, hogy munkáikat nemzetközi közönség előtt is bemutathassák."
Február 1-jétől minden képzőművészeti és a fotózással valamilyen szinten kapcsolatban levő akadémián, egyetemen, főiskolán és egyéb oktatási intézményben fényképészetet hallgató osztály, munkacsoport és csapat meghívást kap az Epson 2006. évi Fotóművészeti Díjáért folyó versenyre. A 35,000 eurót meghaladó összdíjazású verseny a legrangosabb európai fotóművészeti díjak közé tartozik. A hangsúly a legjobb és leginnovatívabb fotókon, illetve koncepciókon van. Díjazzák a legjobb fotó szakos osztályt, a legjobb egyéni művészt, és jutalomban részesül a pályázó csoportok közül a 25 legjobb művészi munka is. A legjobb munkákat majd az elismert galériatulajdonosokból, fotóművészekből, média-szakemberekből és kurátorokból álló, független zsűri fogja kiválasztani.
A 2006. évi Epson fotóművészeti díj védnöke Ramon Ollé, az Epson Europe B.V. elnök-vezérigazgatója. "Az Epson nagyon fontosnak tartja az európai fotóművészet fiataljainak támogatását. Sok pályázatot várunk nemzetközi művészeti és egyéb, fotózással foglalkozó egyetemekről, amelyek mind a fotográfia fontosságát és népszerűségét hirdetik."
Henning Ohlsson elmondta: "Azt javasoljuk az egyetemi és főiskolai tanároknak, hogy osztályaikkal idejében kezdjék el a felkészülést az Epson 2006. évi Fotóművészeti Díjára, és integrálják a versenyt az idei nyári szemeszter képzésébe. Bármilyen fotóművészeti koncepció megvalósítható, hiszen a témák tekintetében nincsenek megkötések."
A 2005. évi Epson fotóművészeti díjat a dortmundi képzőművészeti egyetem nyerte el. Több mint 20 ország 70-nél is több egyetemének osztályai vettek részt a versenyen.
A 2006. évi Epson Fotóművészeti Díjjal kapcsolatos minden információ, illetve a pályázati anyagok megtalálhatók a www.art-photo-award.com weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- Milyen szűrőt vegyünk DSLR gépünkhöz?
- Élesebb képek? Fókuszáljunk korábban!
- Epson Stylus D92: olcsó nyomtatás otthon
- Epson Stylus DX4400 többfunkciós készülékek olcsón
- Kompozíció: ne vágjuk ketté a horizonttal a témánkat!
- Nem fejleszti tovább a Digital Image képkezelő szoftvert a Microsoft
- Vaku nélkül is lát a sötétben az új Kodak szenzor
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...