Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
Magyarországon a BCS Business Consulting Services Kft., az ERP Consulting Informatikai és Tanácsadó Kft., a HostLogic Kft., az itelligence Hungary Kft., a MÁV Informatika Kft., a Mindsystem Consulting Kft., a MySMB tanácsadó és Informatikai Szolgáltató Kft. és a Unitis Rendszerház Rt. kínál összesen tíz, a középvállalatok számára kifejlesztett és az SAP által minősített ágazati megoldást, úgynevezett „add-on”-t. Ezen partnermegoldások jelentékeny hányada kereskedelemben tevékenykedő vállalatokat célozza meg, található közöttük azonban víz- és szennyvízszolgáltató cégek, fogyasztói cikkeket gyártó cégek, illetve kommunikációs, szakértői és jogi szolgáltató cégek számára kifejlesztett integrált vállalatirányítási szoftverek is. (További információkért kérjük, látogasson el a http://www.sap.com/hungary/solutions/kkv/allinone/industries/index.epx weboldalra!)
„Célunk, hogy egyre több magyarországi SAP- partner fejlesszen olyan ágazati megoldásokat, amely iparág-specifikus módon egészíti ki az SAP által kínált funkciókat, hiszen a technológiai lehetőség erre adott, a piaci érdeklődés pedig, az ügyfelek specializálódása alapján egyre nyilvánvalóbb.” – nyilatkozta a bejelentés kapcsán Nógrádi Zsolt, az SAP Hungary Kft. partner menedzsere.
A középvállalatoknak olyan vállalatirányítási megoldásokra van szükségük, amelyek biztosítják számukra a nagyobb versenytársaik által élvezett előnyöket, ugyanakkor árukat és méretüket tekintve a KKV-k erőforrásaihoz igazodnak. A KKV-k a gyors eredményeket és megtérülést is fontos szempontként kezelik, és kiváló szintű támogatásban részesülő szoftvereket keresnek. Az SAP partnereinek mySAP All-in-One megoldásai segítségével bevált ágazati gyakorlatot vezethetnek be üzletmenetük központi területein, a testre szabási lehetőségeknek köszönhetően pedig azokat az egyedi folyamatokat is megőrizhetik, amelyek megkülönböztetik őket kisebb és nagyobb versenytársaiktól.
Integrált ágazati szakértelem
A minősített mySAP All-in-One partnermegoldások előre meghatározott üzleti folyamatokat és bevált ágazati gyakorlatot támogatnak, és az adott ügyfél konkrét szükségletei szerint, egyedileg konfigurálhatók. Az SAP értékesítési partnerei az SAP által kidolgozott bevált gyakorlat (SAP Best Practices) alapján építik meg a megoldásokat. Az SAP és partnerei több mint 33 év, különböző vállalati méretszegmensekben szerzett tapasztalatok alapján állították össze az SAP Best Practices alapanyagát. A partnerek által hozzáadott képességek lehetővé teszik az egyedi ágazati ismereteket és szakértelmet igénylő mikrovertikális folyamatok támogatását. A meghatározott funkcionalitást nyújtó mySAP All-in-One megoldásokat az SAP partnerei értékesítik, vezetik be és támogatják.
Az SAP partnerei számos mikrovertikális ágazat számára fejlesztettek mySAP All-in-One megoldásokat: gyógyszergyártás, fogyasztási cikkek (élelmiszer) gyártása, élelmiszer-kiskereskedelem, tengeri szállítmányozás, projektirányítás, építőipari szerelvények gyártása, áruszállítás és raktározás, vegyipar, textilipar, nyomdaipar, gépkocsi-márkakereskedelem, acéltermékek gyártása, gyémántkereskedelem és promóció. Az új megoldásokra, elérhetőségükre és fejlesztőjükre vonatkozóan a kapcsolódó adatlap szolgál bővebb tájékoztatással (http://www.sap.com/company/press/factsheets/A1solution.epx).
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.