A Sun biztosítja a téli olimpiáról tudósító NBCOlympics.com weboldal technológiai hátterét
Az NBCOlympics.com a torinói játékok amerikai internetes központjaként mindenre kiterjedő tájékoztatást nyújt a sportolókról, eseményekről és versenyekről.
Az NBCOlympics.com műszaki hátterét az ipari szabványú Sun Fire(TM) v490 UltraSPARC(R) IV+ alapú rendszerek és a Sun Fire x64 (x86, 64-bites) szerverek adják. A szervereken nyílt forrású Solaris 10 operációs rendszer fut Sun N1 System Managerrel, ami garantálja a maximális rendelkezésre állást, a hibák elhárítását és a terheléskezelést. Az előkészületek és a játékok során a Sun Services elvégzi a berendezések üzembe helyezését, illetve mérnök-szakértői és támogatási szolgáltatást nyújt az NBCOlympics.com számára. Az összes eredményt, videót és a közvetítés egyéb anyagait Sun adatkezelő termékek fogják tárolni és feldolgozni Sun 5310 NAS és Sun 6130 Fibre Channel SAN meghajtókon.
Kapcsolódó cikkek
- Sun pengekiszolgáló a "nehézsúlyú" versenyzőknek
- Sun pengeszerverek Intel processzorokkal
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- OpenID azonosítási rendszert támogató program a Sun-nál
- JavaFX Script: egyszerűbb Java programozás
- Már 24 országban érhető el a Sun Network.com szolgáltatása
- Sikeresen fut a Solaris a Sun Rock processzoron
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Új Solaris és Sparc alapú kiszolgálók a piacon
- Nyílt forrású közösség a globális lakásválság enyhítéséért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.