HP Magyarország: elismerés a partnereknek
2005-ben a HP válaszul erre kidolgozta Kiemelt Partner Programját, amely az ügyfelek számára garanciát nyújt a magas színvonalú kiszolgálásra, a partnerek számára pedig egyfajta védelmet jelent szakmai befektetéseik érdekében. Ezzel a "védjeggyel" a HP a Kiemelt Partnerek ügyfelei számára egyértelművé teszi partnerei hozzáértését, elkötelezettségét a magas színvonalú kiszolgálás iránt, ezzel teremtve értéket viszonteladói és ügyfelei számára egyaránt.
A program összhangban a korábban megkezdett építkezéssel tovább erősíti a partnerek számára a specializálódást, a különböző technológiai kompetenciák mélyebb kiépítését, hiszen így megszerzett szakértelem piacra vitele többletérték a partner és a felhasználó számára is.
A korábban megkezdett munka igazolódni látszik, hiszen 2005 is hozott számos közös, szép sikert a HP és partnerei számára.
A díjátadó gálán a tavalyi év "legeredményesebb HP partnere" díját a Delta Elektronik Kft. kapta, amely emellett az év "legeredményesebb HP viszonteladója a háttértárolók értékesítésében" díjat is átvehette. A "legeredményesebb HP partner a UNIX alapú eszközök értékesítésében" a Conet Kft. lett. A CHS Kft. nyerte el a "legeredményesebb HP disztribútora" díjat, míg a "legdinamikusabban fejlődő HP disztribútor" díjat a Disztributor.hu Rt. nyerte el. A Flag Rt. lett az év "legdinamikusabban fejlődő HP viszonteladója". A "legeredményesebb HP viszonteladó az iparági szabvány szerverek értékesítésében" díjat a Montana Rt. kapta, míg az Albacomp Rt. a "legsikeresebb HP viszonteladója a nyomtatási és képalkotási eszközök vállalati értékesítésében" díjat nyerte el. Végül a "legsikeresebb HP viszonteladó a személyi számítógép rendszerek értékesítésében" díjat az EuroOne Rt. vehette át.
A HP mindemellett a Kiemelt Partneri Program keretében a tavalyi év során közel 300 szakember képzését támogatta.
A Kiemelt Partner Programban a HP Magyarországon 80 partnert látott el az igazoló minősítéssel, de a portfolió jellegéből adódóan az elmúlt évben a HP termékeit több mint 2200 partner értékesítette szerte az országban.
Kapcsolódó cikkek
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
- Új üzletágvezető a Hewlett-Packardnál
- Új indirekt értékesítési igazgató a HP-nál
- GVH: kartellezett a HP, a Montana és a Synergon
- Új vezető a HP Magyarország személyi számítógépek üzletágában
- CD/DVD tetoválások a HP új többfunkciós eszközeivel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.